کد خبر: 887672
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از کاهش ۷۳.۷ درصدي مصرف نفت کوره در استان خبر داد.

مجتبی سرداری گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۶۱۶ هزار لیتر نفت کوره در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مصرف این فرآورده حدود ۷۳.۷درصدکاهش داشته است.

وي اظهار داشت: در 8 ماهه نخست امسال مصرف بنزین موتور 9 درصد و مصرف بنزین سوپر16.5 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان افزایش یافته است.

سرداري افزود: در چهارمحال و بختیاری بالغ بر 192 میلیون و 837 هزار لیتر بنزین موتور و بیش از 5میلیون و 10هزار و600 لیتر بنزین سوپر در مجاری عرضه سوخت این منطقه به خودروها عرضه شده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان بیش از 8 میلیون و406هزار و 900 لیتر نفت سفید به فروش رسیده که مصرف نفت سفید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11.2درصد کاهش داشته است.

سرداری خاطرنشان کرد: گاز رسانی به برخی روستاها توسط شرکت گاز استان و تلاش مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در ترغیب مصرف کنندگان به مصرف گاز طبیعی شهری و بررسی و نظارت بیشتر مسئولان شرکت بر تبدیل سوخت موجب صرفه جویی نفت سفید در استان شده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با فروش 168میلیون و661هزار و500لیتر نفتگاز در همین بازه زمانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 3.1 درصدی این فرآورده در سطح استان به ثبت رسیده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار