کد خبر: 887645
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
شهردار فولادشهر:
فولاد شهر به عنوان نگین شهرهای جدید با داشتن امکانات و زیرساختهای مناسب می تواند تا حدود زیادی مرکز سرمایه گذاری خارجی در استان باشد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین ازاصفهان ، به نقل از روابط عمومی ، شهردار فولادشهرطی نشستی که با حضور آقایان مصطفی آندیک ودوکلریورتاکلان از هلدینگ تسمر شهرهای آنکارا و ازمیر و شهردار فولادشهر ، رئیس و اعضای شورای شهر ، مشاورین شهردار و رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری فولادشهر برگزار گردید.

مهندس سلیمی از روند  وتاریخچه تاسیس فولادشهر و چگونگی ایجاد آن  و شرایط و مدلهای سرمایه گذاری در شهر فولادشهر و بیان دیدگاههای خود پرداخت.

شهردار فولادشهربابیان دوستی و غرابت فرهنگی تاریخی میان دو کشورهمسایه  ایران و ترکیه و شناخت از این کشور خاطرنشان کرد وبیان نمود :در شرایط فعلی منطقه، تحکیم روابط و توسعه دو کشورمی تواند به الگویی بزرگ دیگر کشورها مبدل گردد.

در ادامه این دیدار و نشست صمیمی مهندس لیموچی رییس شورای شهر فولادشهر این شهر را به عنوان بهترین فرصت سرمایه گذاری در استان اصفهان معرفی و افزود :فولاد شهر به عنوان نگین شهرهای جدید با داشتن امکانات و زیرساختهای مناسب می تواند تا حدود زیادی مرکز سرمایه گذاری خارجی در استان باشد.

همچنین دکتر کیانی نائب رئیس شورای اسلامی با تشریح پیوندهای عمیق تاریخی و فرهنگی میان دو کشور و شباهتهای مختلف این مهم را عامل اساسی در جهت تقویت دوستی و روابط دانست و آنرا نقطه قوت و قدرت دو کشور خواند .

در ادامه مصطفی زاده عضو شورا نیز در ادامه به تشریح توانمندیها و موقعیت جغرافیایی فولادشهر پرداخت و از میهمانان خارجی خواستار برنامه ریزی و معرفی بیشتربه همکاران و هموطنانشان شد.

در این نشست که به میزبانی شهرداری فولادشهر برگزار گردید میهمانان خارجی نیز ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری فولادشهر از اینکه فارغ از تبلیغات سوء دشمنان کاملا متفاوت، خونگرم، میهمان نواز و مهربان هستند ابراز خرسندی نمودندو کشور دوست و برادر ایران را کشوری پیشرفته و مدرن و در خط توسعه دانستند و برای همکاری های اقتصادی خواستار تقویت و تداوم موضوعات و مدلهای سرمایه گذاری شدند.

مصطفی آندیک ودوکلریورتاکلان ، فولادشهر را زیبا و بانشاط توصیف کرد و از مدیران شهری و مسئولین درخواست تدوین برنامه ها، پروژها و مدلهای سرمایه گذاری را داشت تا در جلسات آتی به صورت عملیاتی به آن بپردازند.

 در پایان مهندس سلیمی این جلسه را نقطه عطفی در جهت توسعه روابط میان دو کشور و به طور اخص شهرداری فولادشهر و شرکتهای خارجی دانست و با تقویم یادبودی از حضور ایشان در فولادشهر تقدیر نمود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار