کد خبر: 886974
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
استاندار اصفهان:
ما در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان از جمله ترامپ از هیچ چیزی نمی‌ترسیم و با اقتدار ایستاده‌ایم و با همه مشکلات و ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی خود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در همایش سراسری روسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در هرجامعه‌ای که به انسان به‌عنوان سرمایه اجتماعی نگریسته شده و برای او ارزش قائل شده‌اند، آن جامعه رشد پیدا کرده ولی در جوامعی که به انسان به‌عنوان یک ابزار نگریسته شده آن جامعه عقب مانده است.

وی با بیان اینکه کرامت انسانی یکی از مباحث مهم در جوامع و در اصول اسلامی است، افزود: اگر در صد سال آینده فرهیختگان حاکم باشند و ایران در سطح جهان جایگاه و پایگاه بالایی داشته باشد، مشخص می‌شود که امروز خوب عمل کرده‌ایم و این به کرامت انسانی و نحوه عمل مدیران با جامعه و انسان‌ها باز می‌گردد.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه پلیس از منظر درون و بیرون نباید نگاهی جرم‌گونه نسبت به مردم داشته باشد، تصریح کرد: در اسلام اصل بر برائت است و براساس کرامت انسانی، پلیس و مسئولان باید به‌عنوان خادم مردم انجام وظیفه کنند و این امر سبب کریم و بزرگ شدن و اعتلای مسئولان هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر با تواضع در جهت ساختن خود، انسان‌ها و جامعه اقدام کنیم خود نیز از درون بزرگ می‌شویم و اعتلا پیدا می‌کنیم.

مهرعلیزاده با اشاره به گزارش رئیس جمهور از عملکرد منشور حقوق شهروندی، گفت: در سال گذشته این منشور ارائه شد که شامل آزادی فکر، اندیشه، قلم و حقوق جامعه از جمله حق دانستن است و به ابعاد امنیت اعم از امنیت اجتماعی، فکری و فضای اجتماعی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اینترنت را یک شاهراه بزرگ برای تعاملات اجتماعی و ایجاد اشتغال تعبیر کرد، گفت: رئیس جمهور عنوان کرد 70 درصد تعاملات دنیا با اینترنت انجام می‌شود و نباید اگر یک نفر در این مسیر خطا کرد کل مسیر را تعطیل کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جامعه باید در همه ابعاد احساس امنیت کند، گفت: استفاده از بسترهای قانونی در هر زمینه‌ای آزاد است و جامعه باید احساس کند که پلیس در عین حال که با مهربانی کامل برخورد می‌کند اگر جایی برخلاف قانون بخواهند به آن تعرض کنند با قاطعیت و اقتدار مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ ارگانی به اندازه نیروی انتظامی نمی‌تواند نشان دهنده چهره و ماهیت نظام باشد، اظهار داشت: گاهی اقتدار را با قوه قهریه اشتباه می‌گیریم اما اقتدار، قدرت دارای شأن و احترام است.

مهرعلیزاده با اشاره به مشکلات موجود در بخش‌های اقتصادی و تحریم‌ها افزود: اگر در این مسیر مقاومت کنیم برنده هستیم و این از ابتدای انقلاب صورت گرفته و هر زمان ایستادگی کردیم، پیروز شدیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، گفت: دشمنان به هر بهانه‌ای ایران را متهم می‌کنند ولی ما با قوت و قدرت در منطقه نقش‌آفرینی می‌کنیم و تبدیل به قدرت اثرگذار در منطقه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بُعد اقتصادی نیز مقاومت خواهیم کرد و این به معنای فعالیت بیشتر و استفاده از همه ظرفیت‌ها و مزیت‌ها است، خاطرنشان کرد: اصفهان یک استان صنعتی است به همین دلیل مشکلات کارگری بیشتری نیز خواهد داشت، اگر تولید و کارگر و انسان‌های خدوم نباشند هیچ نداریم بنابراین باید با دقت و رأفت کامل برخورد کنیم.

مهرعلیزاده تصریح کرد: ما در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان از جمله ترامپ از هیچ چیزی نمی‌ترسیم و با اقتدار ایستاده‌ایم و با همه مشکلات و ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی خود استفاده خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار