کد خبر: 886947
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
خوش لفظ پس از مجروحیت از نخاع درد و رنج بسیاری می کشد و مکرراٌ در بیمارستان بستری می شود اما دست از مبارزه برنمی دارد و این بار در جبهه فرهنگی مشغول به فعالیت می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،علی خوش لفظ، از زمانی که پیش حاج احمد متوسلیان شهید که نه بلکه اسیرباند قدرت گردید،به مریوان رفت او تنها یک نوجوان 15 ساله بود و در فتح خرمشهر همراه با حاج احمد به عنوان نیروی اطلاعات و عملیات برای شناسایی جاده اهواز ؛ خرمشهر بوده است.

شهید خوش لفظ ؛ رزمنده دلاوری که در مدت مجاهدت خود در عملیات هایی مانند: رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر ۵ و کربلای ۴ شرکت می کند پس از یازده مرتبه مجروحیت سرانجام در خلال عملیات کربلای ۵ از ناحیه نخاع تیر می خورد وبه شدت مجروح می شود.

خوش لفظ پس از مجروحیت از نخاع درد و رنج بسیاری می کشد و مکرراٌ در بیمارستان بستری می شود اما دست از مبارزه برنمی دارد و این بار در جبهه فرهنگی مشغول به فعالیت می شود.

وی که شخصیتی ویژه و عاطفی دارد این بار برای ایفا نقش در جنگ فرهنگی دست به قلم می شود و کتابی با عنوان «وقتی مهتاب گم می شود» می نویسد او سعی میکند در این کتاب خاطرات خود از هشت سال جنگ تحمیلی را به صورت بسیار عاطفی، معنوی و حماسی بنویسد.

راوی این کتاب در خصوص دلیل نام گذاری این کتاب می گوید: «عنوان این اثر به این مهم بر می گردد که در شب های تاریک رزمندگان باید کار شناسایی را انجام می دادند در یک شب مهتابی شهید «علی محمدی» یکی از دوستانی که خیلی به آقای خوش لفظ نزدیک بود، وقتی که مهتاب بالا می آید در میدان مین توسط دشمن دیده و شهید می شود و علی خوش لفظ نمی تواند پیکر دوستش را از جلوی عراقی ها از میدان مین خارج کند».

سرانجام این مجاهد خستگی ناپذیر امروز صبح (چهارشنبه) پس از سال ها تحمل رنج جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از ۸ سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع  و بزرگداشت این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار