کد خبر: 886499
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تاکید کرد
آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز با حضور مسئولان کشوری و استانی در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد و از رتبه های برتر در بخش های یادداشت، خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، بخش ویژه شهدای مدافع حرم و ... تقدیر شد.

جشنواره رسانه ای ابوذر، به همت سازمان بسیج رسانه البرز برای دومین بار در استان برگزار شد و به نویسندگان آثار برگزیده از میان 417 اثر ارسالی در بخش های مختلف، جوایزی اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به رشد 25 درصدی تعداد آثار ارسالی به جشنواره ابوذر نسبت به سال گذشته، گفت: در میان آثار ارسالی بخش یادداشت بیشترین اثر و عکس، گزارش و فیلم نیز به ترتیب رتبه دوم تا چهارم بیشترین آثار ارسالی را در دومین دوره به خود اختصاص داد.

ابراهیم نوروزی فر در توضیح محورها و قالب برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز گفت: اصحاب رسانه آثار خود را در قالب خبر، تیتر، عکس، گزارش مکتوب و گزارش کوتاه رادیویی، یادداشت، مصاحبه و فیلم کوتاه (۶۰ ‌ثانیه ای)  و در محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاد ‌اندیشی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، عمل انقلابی، مسائل صنفی خبرنگاران و بخش ویژه ‌ «شهدای مدافع حرم» به دومین جشنواره ارسال کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: مطالب دریافت شده براساس استانداردهای رسانه ای کشور و با حضور اساتید مجرب ارزیابی شد و نفرات اول تا سوم در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در خصوص هدف این جشنواره نیز خاطرنشان کرد: این جشنواره با رویکرد ایجاد تعامل بیشتر اصحاب رسانه با آرمان‌های انقلاب و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در استان است و افزایش آثار ارسالی به جشنواره ابوذر در سال جاری، نشان دهنده پیوست بیشتر اصحاب رسانه با بسیج رسانه است.

نوروزی فر در پایان گفت: آثار افراد برتر این جشنواره برای جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال می‌شود تا در آن ‌جشنواره با دیگر برگزیدگان برتر سراسر کشور رقابت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار