کد خبر: 885778
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
نشست مشترک ادارات اوقاف، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش خراسان رضوی با موضوع برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم محل اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی برگزار شد و مقرر شد آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم 10 اسفند ماه در اين استان برگزار شود.

در این نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین محمد احمد زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه در این برهه از زمان که شاهد هجمه هایی از سوی دشمنان هستیم، گفت: برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم می تواند جوانان و نوجوانان ما را در برابر این هجمه ها صیانت کند.

وي با اشاره به اینکه به برکت قرآن، این آزمون با همکاری سه اداره کل اوقاف و امورخیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش برگزار می شود، تصریح کرد: امیدواریم شاهد گام موثرتری را نسبت به سالیان گذشته باشیم که اگر بتوانیم مجموعه اقدامات که در آیین نامه آمده است را بایک آهنگ مشترک اجرا کنیم یقینا شاهد یک موج قرآنی در سطح جامعه خواهیم بود.

در ادامه این نشست محمد تقی کاظمی نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید برآنکه ویژگی این دوره از آزمون بر مبنای مشارکت قرار دارد گفت: این آزمون پنج شنبه دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: تقویت وحدت و انسجام برنامه ها و فعالیت های سازمان و نهاد های قرآنی، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان از جمله اهداف این آزمون است.

حجت الاسلام کاظمی نسب شرکت در تمامی رشته های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد و زن بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد، است، اظهار کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار