کد خبر: 885248
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
سهم استان مرکزي از تسهیلات تولیدی و صنفی امسال 2 هزار و 230 میلیارد ریال است که به واحدهای تولیدی و صنفی کوچک و متوسط پرداخت می شود.

محمدرضا حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با عنوان کردن مطلب فوق گفت: این تسهیلات با هدف بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنفی استان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده 2 هزار و 230 واحد تولیدی و صنفی این استان می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
اين مسئول بیان کرد: پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی یک طرح ملی است که به هر استان بر اساس میزان فعالیت واحدهای تولیدی تسهیلات با نرخ سود 18 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
حاجی پور گفت: اصناف یکی از گروه های مرجع و تاثیرگذار در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی هستند که بخش عمده ای از جامعه در این بخش فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: بر اساس آمارهای رسیده 17 تا 19 درصد تولید ناخالص ملی توسط اصناف تامین می شود بنابراین حل مشکلات فعالان این عرصه یکی از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: همچنین هشت تا 9 درصد ارزش افزوده بخش بازرگانی نیز از سوی اصناف تامین می شود و کارکرد نامناسب بخشی از اصناف می تواند جامعه را با چالش رو به رو کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار