کد خبر: 884645
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
رئیس جمهور ماجراجوی آمریکا که مکارترین تاجر عصر حاضر است در اقدامی وقیحانه آتشی دوباره به خاورمیانه انداخت تا از حماقت متحدینش در منطقه دوباره استفاده ابزاری نموده و پولی به جیب بزند .

بیانیه سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور به سبب تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در مورد بیت المقدس:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَىٰ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ (اسرا/آیه۱)

پاک و منزّه است خدایی که بنده‌اش را در یک شب، از مسجد الحرام به مسجد الاقصی -که گرداگردش را پربرکت ساخته‌ایم- برد، تا برخی از آیات خود را به او نشان دهیم؛ چرا که او شنوا و بیناست.

رئیس جمهور ماجراجوی آمریکا که مکارترین تاجر عصر حاضر است در اقدامی وقیحانه آتشی دوباره به خاورمیانه انداخت تا از حماقت متحدینش در منطقه دوباره استفاده ابزاری نموده و پولی به جیب بزند .

آری این گرگ سال هاست که با گله آشناست ! تا گوسفندمغزان وهابی سعودی ثروت نفتی منطقه را خرج اهداف موزیانی چون ترامپ می نمایند و بهائمی چون طالبان و داعش می پرورانند و به جان مال و ناموس مسلمانان می اندازند ، البته که سبک مغزی چون ترامپ به خود اجازه می دهد تا لانه جاسوسی خود را از تل آویو به بیت المقدس برده و تبرک حول خانه ی پاکی را به پلشتی پایتخت دیوان صهیونیسم بیالاید .

چه ساکت اند سران برخی کشورهای عربی که به اصطلاح خود را خادم الحرمین می نامند و باز خاورمیانه آبستن چه حوادث ناگواری خواهد بود اگر این ضایعه روی دهد .

ما اساتید ، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن محکوم نمودن تصمیم احمقانه رئیس جمهور آمریکا و سران اسرائیل غاصب ، انزجار خود از این مورد را اعلام نموده و برای نابودی اسرائیل جنایتکار مدت هاست که شمارش معکوس بیست و پنج سال را آغاز نموده ایم . و از سران کشورهای مسلمان می خواهیم که هرچه سریعتر با اتحاد و همدلی  تصمیم نهایی برای آزادی قدس شریف را اتخاذ نمایند .

 

والله موفق المعین

سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور

۲۰ ربیع الاول ۱۴۳۹ هجری قمری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار