کد خبر: 883745
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
دادستان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تدابیر مسوولان عالی قضایی و فرماندهی نیروی انتظامی تا امنیت مطلوب در این استان حاکم است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه کمیته راهبردی هماهنگی قضایی و انتظامی استان اظهار کرد: همچنین پرونده های مهم که گاهی در سطح ملی مطرح می شود به خوبی مدیریت شده و به سرانجام مطلوب رسیده که این امر نشان از موفقیت دستگاه و نیروی انتظامی استان دارد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که اقدامات موثری در بحث برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنیت و آسایش مردم، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با مشروبات الکلی ، مبارزه با فساد و جرایم رایانه ای اتفاق افتاده که مرهون تلاش شبانه روزی مسوولان در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های پیشگیری و اقدامات بازدارنده گفت: برگزاری اینگونه جلسات با برطرف کردن مشکلات پیش رو موجب می شود تا راهکارهای نوینی برای ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه به بررسی مصوبات جلسه گذشته کمیته به تشریح و تعریف حقوقی محکومین متواری پرداخت و گفت: یکی از برنامه های اصلی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان دستگیری محکومان متواری می باشد. او اظهار کرد: در این خصوص تفاهم نامه با نیروی انتظامی با این معاونت منعقد شده و دستگاه قضایی در همکاری و هماهنگی با نیروی انتظامی به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از احتمال وقوع جرم از سوی متهمان فراری مصمم به دستگیری محکومان فراری می باشد.

وی همچنین بر لزوم مبارزه با دانه درشت ها و قاچاقچیان اصلی مواد مخدر، صدور قرار متناسب با جرم ، مبارزه با خرده فروشان تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی نیز باید در تنظیم صورتجلسه اولیه و تکمیل مراحل اولیه پرونده بیش از پیش دقت کند تا آرا در سریع ترین زمان ممکن صادر شده و مجرمین بلافاصله مجازات شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر