کد خبر: 881725
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
با توجه به نرخ بالاي بيكاري در چهارمحال و بختیاری ؛ مسؤولين حوزه ي صنعت در صدد هستند تا به منظور اشتغال زايي ، زمین را به صورت رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

عليرضا شفيع زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر فوق گفت: از مساحت 3 هزار و 631 هکتاري شهرك ها و نواحي صنعتي چهارمحال و بختياري 3 هزار و 590 هکتار آن دارای سند است.

وی افزود: تاکنون 1679 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده که از اين ميزان 852 واحد موفق به اخذ پروانه ي بهره برداري شدند.

شفیع‌زاده با اشاره به وجود 21 شهرک و ناحيه ي صنعتی در چهارمحال و بختياري ، تصریح کرد: 20 تا 21 در صد از صنایع استان تعطیل و مابقی با تواني متغير فيمابين20 تا 100 درصد در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود پنج خوشه صنعتی در استان گفت: خوشه‌ی گز با حمايت شركت شهركهاي صنعتي جايگاه قابل قبولي پيدا كرده است به گونه‌ای که محصولات 50 واحد تولید گز در استان به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: فرش بختیاری، قارچ، ماهیان سردابی و خاتم نيز از دیگر خوشه‌های صنعتی استان چهارمحال و بختياري هستند كه بي ترديد توجه به آنها مي تواند به تقويت صادرات منجر شود.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري در تولید ماهیان سردآبی جزو استان‌های برتر در كشور است و به همين دليل مي توان با تقويت اين محصول ارزشمند از رهگذر ايجاد خوشه ي صنعتي ، به آينده ي موفق در توسعه ي صادرات اميدوار بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه‌اندازی مشاوره ي زنان در شهرک هاي صنعتي ابراز اميدواري كرد تا در راستاي تربيت مديران موفق ، مشاوره ي جوانان نيز راه اندازي شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار