کد خبر: 881586
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کاخ سفید اعلام کرد
کاخ سفید با اعلام گفت‌و‌گوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه درباره لبنان و سوریه، بر توافق آنها درباره «مقابله با فعالیت‌های ثبات‌زدای حزب‌الله و ایران» تاکید کرد.

کاخ سفید از گفت‌و‌گوی تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه درباره شرایط جاری در لبنان و سوریه خبر داد.

«سعد الحریری» روز شنبه(دیروز) با رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد تا پس از گذشت دو هفته از اعلام ناگهانی استعفایش در عربستان سعودی، در پاریس زمان بازگشتش به لبنان را اعلام کند.

نخست‌وزیر مستعفی لبنان تاکید کرد که تا روز چهارشنبه خود را به لبنان می‌رساند و علاوه بر شرکت در مراسم «استقلال لبنان» با رئیس‌جمهور درباره استعفایش صحبت خواهد کرد.

در حالی که رسانه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی بر نقش عربستان سعودی در اعلام استعفای ناگهانی الحریری تاکید می‌کنند، رئیس‌جمهور آمریکا با همتای فرانسوی خود درباره اوضاع لبنان و سوریه گفت‌و‌گو کرد.

طبق اعلام کاخ سفید، دونالد ترامپ با امانوئل ماکرون درباره وضعیت در لبنان و سوریه صحبت کرد و آنها درباره نیاز به همکاری متحدان به منظور مقابله با «فعالیت‌های ثبات‌زدای حزب‌الله و ایران در منطقه» توافق کردند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
ترامپ و ماکرون " دست در دستان هم قراردادند " تا حمایت کنند از بن سلمان " که مترسک وار با جاه طلبی و ارزوی جلوس بر صندلی پادشاهی " انچنان اورا غرق در توهم کرده " که فکر کرده براحتی می تواند تغییرات اساسی در بافت سیاسی عربستان ایجاد کند " تا پادشاهی راحتی داشته باشد " عملیات ترور او بوسیله چند افسر گارد جانشین اصلی عربستان " درسی برای او باید باشد " که این تغییرات انگونه که او فکر کرده " باحمله غافگیرانه به عده ای از شاهزادگان وزندانی کردن و گرفتن چند
دست خط " کار را به پایان نمی رساند " نخیر اقای بن سلمان " علاوه بر اینکه نخواهید توانست با ارامش پادشاهی کنید " و قدرت عربی در منطقه باشید " قادر نخواهید بود " بافت سیاسی لبنان راتغییر داده " حزب الله را حذف کنید " یا حوثی ها را از یمن حذف کنید " بهترست توهمات پادشاهی عربستان " ترا فریب ندهد با طناب پوسیده ترامپ وصیهونیست ها " در جنگ های بیهوده وارد شده " که همانا این طناب پوسیده " همان عاقبت وخوابی بود که برای صدام بوسیله امریکا طراحی شد " که بعد از وارد کردن عراق در جنگ با ایران " سرنگونیش پایان کارشبود.
said
|
Switzerland
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
این هم جوابی دندان شکن برای وطن فروشان و غرب زده. ایران٫روسیه٫سوریه٫عراق٫لبنان٫ترکیه٫یمن٫قطر٫عمان و ملت بحرین شما و سیاستهای استعمارگرتان را نمیخواهند ۲ دلقک بی اعتبار...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار