کد خبر: 881417
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزخبرداد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: کانون فرهنگ و هنر خادمیاران آستان قدس رضوی در استان البرز به منظور اشاعه فرهنگ و هنر در این استان افتتاح می شود.
علی خیلدار در آیین افتتاح کانون خادمیاران رضوی ویژه اصحاب رسانه که در مجتمع اداری امام رضا(ع) کرج برگزار شد، ضمن تسلیت به هموطنان و بازماندگان زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: این کانون مایه افتخار استان البرز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به این کشور هجمه های فراوانی وارد می کنند، عنوان کرد: رسانه ها زبان مردم و بهترین کسانی هستند که می توانند با دشمنان مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت رسانه به جهان اثبات شده است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی به صورت ناجوانمردانه مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است و خبرنگاران با آگاهی بخشی به جامعه می توانند در مقابل آنان ایستادگی کنند.

خیلدار با تاکید به اینکه رسالت خبرنگاران در با حضور و فعالیت در کانون خادمیاران رضوی دوچندان می شود، خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه البرزی می خواهیم تا در ترویج فرهنگ اسلامی و سیره امام رضا (ع) بکوشند.

وی با تاکید به اینکه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تحقق نمی یابد مگر با کار و کوشش دوچندان یکایک ما، گفت: امید داریم با توسل به امام رضا (ع) در راستای تحقق اهداف خادمیاران آستان قدس رضوی بکوشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، تاکید کرد: کتاب میراثی ارزشمند است که باید به آن پرداخته شود و لازمه آن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح فرهنگ و آگاهی شهروندان با نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی امکان پذیر است، گفت: امید داریم بتوانیم در راستای ترویج این فرهنگ اقدام کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز در بخش پایانی سخنان خود از افتتاح کانون فرهنگ و هنر خادمیاران آستان قدس رضوی خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این کانون می خواهیم در راستای ترویج اشاعه فرهنگ و هنر در استان البرز اقدام کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار