کد خبر: 881306
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از استقرار تیم های مددکاری، روانشناسی در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۲۰ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی جان خود را از دست داده‌اند.
تسنیم: فرید براتی‌ سده با اشاره به حضور سازمان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه و به دستور رئیس سازمان بهزیستی تیمی متشکل از بخش‌های مختلف سازمان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور تیم اعزامی از سوی سازمان بهزیستی در روستاهای زلزله زده در استان کرمانشاه، بیان کرد: تیم اشاره شده در نقطه صفر مرزی حضور پیدا کردند و از نزدیک به افرادی که آسیب دیده بودند خدمات روانشناسی و روانشناختی ارائه‌ کردند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه در این مقطع شاهد خدمات امدادی هستند قاعدتا خدمات منسجمی به آسیب دیدگان ارائه نمی‌شود که پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده این خدمات منسجم تر شود.

براتی سده بیان کرد:هم اکنون چادرهای از سوی سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات روانشناسی در روستاهای صدمه دیده برپا شده است و مددکاران سازمان بهزیستی در قالب تیم‌های دو نفره خدمات مورد نیاز ارائه می‌کنند.

وی افزود: با توجه به گزارشات دریافت شده توسط مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، مرکز نهگداری معلولان در استان صدمه‌ای ندیده است اما بر اساس همین گزارش 20 نفر از مددجویان (معلولان) که در منازلشان حضور داشتند در این حادثه جان باختند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت:هم اکنون نیز خودروهای اورژانس اجتماعی در مناطق زلزله زده حضور دارند و خدمات مورد نیز توسط مددکاران و کارشناسان ارائه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار