کد خبر: 881277
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: بيش از ۵ هزار ميليارد تومان مطالبات از دستگاه‌هاي دولتي بابت اجاره‌بهاي ساختمان‌هايمان طلب داريم كه با قدرت و جديت فراوان براي استيفاي حقوق موقوفات اقدام كرده‌ايم.
حجت‌الاسلام علي محمدي، نماينده ولي‌فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه در نشست خبري خود با اصحاب رسانه كه به مناسبت دهه وقف برگزار مي‌شد، گفت: وقف در موضوعات مختلف و زمان‌هاي متفاوت خدمات‌رساني به دولت و ملت دارد.  وي به خدمات درماني موقوفات در كشور اشاره كرد و افزود: بيش از 2 هزار و 400 موقوفه درماني در كل كشور داريم كه از 133 بيمارستان موقوفه ايران 30 بيمارستان آن در تهران است.  رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه به خدمات فرهنگي وقف اشاره و تصريح كرد: 6 هزار موقوفه در سطح كشور با موضوعات علمي و پژوهشي وجود دارد كه مي‌توان به تعداد زيادي از مدارس آموزش‌و‌پرورش، حوزه علميه و دانشگاه‌ها اشاره كرد، ضمن اينكه 40دانشگاه و همچنين هزار و 400 مدرسه آموزش‌و‌پرورش در كشور وقفي است. محمدي به شناسايي متصرفان و مستأجران ساختمان‌هاي اوقاف اشاره كرد و افزود: بيش از 11 هزار رقبه و حدود 25 هزار هكتار از ساختمان‌هاي سازمان اوقاف و موقوفه‌هاي كشور در تصرف دستگاه‌هاي دولتي است، ضمن اينكه بيش از 5 هزار ميليارد تومان مطالبات از دستگاه‌هاي دولتي داريم. 
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه بابيان اينكه با قدرت، جديت و قاطعيت براي استيفاي حقوق موقوفات اقدام كرده‌ايم، تصريح كرد: برخي از اين پرونده‌هاي در حال پيگيري مربوط به بيش از 40 تا 60 سال قبل است، اما با همكاري دستگاه قضايي برخي موقوفاتي كه خلع‌يد شده بود به سازمان اوقاف بازگشت. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
بدبختانه دولتین اعتدال، به الگوی زشتی برای شرکتها و کارخانجات تبدیل شده بدین صورت که علیرغم افزایش سرسام‌آور هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق های نجومی، اما به بهانه واهی کمبود بودجه، بدهی خود را به پیمانکاران نمی‌پردازد و از این رو پیمانکاران نیز حقوق کارگران خود را نمی‌پردازند!! و این دور تسلسل همچنان ادامه دارد! و از سوی دیگر بهمان دلیل دروغین کمبود بودجه، هزینه‌های عمرانی را کم و حتی صفر کرده!! و بدین ترتیب به بیکاری نیز دامن زده (علیرغم ادعای کذب ایجاد اشتغال، آنهم با رقم نجومی حدود ۱/۵ میلیون!!!)!‌ و حتی شرکتهای نیز که کسب و کارشان ربطی به رکود و تحریمها ندارد، علیرغم انباشت پولشان در حسابهای سپرده جهت گرفتن سود، بهمین بهانه واهی،‌ حقوق کارگران خود را نمی‌پردازند! و کوچکترین اعتراض را نیز با اخراج جواب میدهند!! الهم عجل لولیک الفرج!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار