کد خبر: 881175
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن مناطق باقیمانده استان اردبیل که مجهز به شبکه‌های دیجیتال نیستند از خدمات این شبکه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

علی ملااحمدی گفت: باتوجه به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر برخورداری از شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف استان سعی داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن ساکنان مناطق باقی مانده استان را از خدمات تمامی شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند کنیم چرا که این مهم در حال‌حاضر مطالبه اصلی مردم و مسئولان منطقه است.

وی با اشاره به اینکه انتقال شبکه‌های دیجیتال به تمامی مناطق استان اردبیل نیازمند تزریق اعتبارات لازم است، افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم از محل استانی امید داریم تا باقی مناطق فاقد پوشش دیجیتال هم از این نعمت برخوردار شوند که در این زمینه نیاز است تا تمامی مسئولان یاری‌گر باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل رفع موانع و مشکلات توسعه استان را از مهمترین رسالت‌های رسانه ملی دانست و گفت: اصلی‌ترین و خطیرترین وظیفه و رسالت رسانه ملی در عصر کنونی تلاش برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی توسعه استان است که ما نیز تلاش داریم تا بنابر این اصل در راستای پویایی استان در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف گام برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار