کد خبر: 880818
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
اسماعيلي عنوان کرد
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور گفت: اظهارات يكي از نمايندگان مجلس مبني بر «بررسي ايجاد تغييرات در ساختار دولت در جلسه اخير سران قوا و توافق ضمني روي آن» تكذيب مي‌شود.
به گزارش فارس، پرويز اسماعيلي معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور گفت: اظهارات يكي از نمايندگان مجلس مبني بر «بررسي ايجاد تغييرات در ساختار دولت در جلسه اخير سران قوا و توافق ضمني روي آن» تكذيب مي‌شود. 
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور، ضمن اعلام اين مطلب گفت: در جلسه اخير سران محترم سه قوه هيچ بحثي در خصوص تغييرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهاي بيان شده در اين زمينه نيز صحت ندارد. 
پرويز اسماعيلي افزود: در جلسات رؤساي قوا مهم‌ترين مسائل كشور و اولويت‌هاي كلان و مرتبط بين قوا، براي تصميم‌گيري سريع‌تر و هماهنگي بيشتر در مسير اجراي برنامه‌ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار مي‌گيرد. وي ادامه داد: پيگيري مربوط به ساختار يا مسائل دروني هر يك از قوا روال و قاعده قانوني خود را دارد و طبعاً موضوع جلسه سران قوا نبوده است. 
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور، تأكيد كرد: اعلام نادرست هر گونه مطالب يا ادعا به عنوان جزئيات جلسه سه نفره سران قوا، آن‌هم بلافاصله بعد از جلسه و از سوي كساني كه حضور نداشته‌اند و مسئوليتي در اين زمينه ندارند، موثق و پذيرفتني نيست. اسماعيلي با اعلام اينكه اطلاع‌رساني جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد از رسانه‌ها خواست در برابر رواج گمانه‌ها و شايعات به ويژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمي و مسئول پيگيري كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار