کد خبر: 880460
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث جاده لیکک بهمئی به جایزان خوزستان خبر داد.

محمد علی علیمردانی گفت: با بهره‌برداری از محور لیکک مرکز شهرستان بهمئی به جایزان استان خوزستان در مسیر ترانزیتی و کریدور شمال به جنوب قرار می‌گیرد.

وي افزود: طي روزهاي اخيراستاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از محور لیکک-جایزان بازدید کردند و روند اجرایی، مشکلات و درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اجرای پروژه جاده ارتباطی لیکک به جایزان، شهرستان بهمئی و لیکک مرکز این شهرستان در مسیر ترانزیتی و کریدور شمال و مرکز به جنوب کشور قرار می‌گیرد.

علیمردانی با اشاره به اینکه طول فاز اول این مسیر 6 کیلومتر است، گفت: این پروژه با اعتبار51 میلیارد ریال هم اکنون در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محل تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات نفت است، خاطرنشان کرد: این پروژه براساس برنامه زمان بندی شده و با هدف خدمت به مردم منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

علیمردانی افزود: طول این مسیر حدود 60 کیلومتر تا جاده دهدشت-پاتاوه و 25 کیلومتر تا جاده جایزان-امیدیه بوده که امیدواریم در کمترین زمان ممکن با همکاری مسئولان استانی و کشوری به اتمام برسد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار