کد خبر: 880349
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
معاون بهداشت و درمان بنیاد:
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از حمایت همه جانبه بنیاد از ایثارگران قهرمان در حوزه‌های بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: مسائل درمانی قهرمان جانباز مراد علی شیرانی در حال پیگیری است.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران» عبدالرضا عباسپور با اشاره به ارائه کامل خدمات درمانی به ایثارگران عزیز گفت: از منظر بنیاد شهید و امور ایثارگران همه ایثارگران عزیز قهرمانان جاودانه ایران اسلامی هستند و بنیاد وظیفه دارد از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به این عزیزان فروگذار ننماید.

 معاون بهداشت و درمان بنیاد در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به جانبازان افزود: سیاست اصلی بنیاد در حوزه درمان ارتقای سلامت ایثارگران با استفاده از ظرفیت‌های ملی و فراملی است. خوشبختانه بنیاد در چند سال گذشته ظرفیت های درمانی مناسبی را برای ایثارگران سراسر کشور ایجاد کرده است و ضمن ارائه رایگان خدمات درمانی کیفیت خدمات نیز افزایش یافته و بنیاد پایه‌گذار برخی از خدمات درمانی در کشور بوده است.

عباسپور افزود: در حال حاضر با تلاش های انجام شده بخش عمده ای از نیازهای ارتز و پروتز توسط متخصصین داخلی و با همکاری متخصصین خارجی در شرکت ارتز و پروتز کوثر برای جانبازان عزیز مرتفع می شود بدیهی است در صورت ضرورت برای رفع نیازهای درمانی عزیران جانباز از امکانات خارج از کشور در چارچوب ضوابط و مقررات استفاده می شود.

وی با بیان اینکه حدود 14 هزار جانباز عزیز قطع عضو و نیازمند به پروتز شامل 6 هزار و 200 جانباز قطع عضو زیر زانو، 2 هزار و 700 جانباز قطع عضو روی زانو، 2 هزار و 700 جانباز قطع مچ پا و  مابقی قطع دست در کشور وجود دارند، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب بیمه های تکمیلی ارائه کلیه خدمات درمانی مورد نیاز آنان را پیگیری می کند و حتی چنانچه در مورد این قهرمان یا هر جانباز دیگری نقصانی در ارائه خدمات در داخل کشور وجود داشته باشد ارائه خدمات با استفاده از ظرفیت های بین المللی در چارچوب ضوابط و مقررات مرتبط قابل انجام خواهد بود.

عباسپور با تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های همه قهرمانان ایران اسلامی از جمله جانباز قهرمان مرادعلی شیرانی خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و پیروزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران است و تکریم و حمایت از این عزیزان وظیفه‌ای مهم است و باید مورد توجه همگانی قرار گیرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راه از کوچکترین تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار