کد خبر: 880228
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
رئيس‌جمهوري در پيامي ضمن تسليت شهادت مظلومانه هشت تن از مرزبانان نيروي انتظامي از مسئولان اطلاعاتي و امنيتي خواست در اسرع وقت و با پيگيري و اقدامات قاطع، عاملان اين جنايت دردناك را شناسايي و مجازات كنند. 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در پيام روحاني آمده است: در آستانه اربعين حسيني، شهادت مظلومانه هشت تن از مرزبانان غيور نيروي انتظامي در منطقه مرزي چالدران به دست اشرار كوردل و ايادي ترور و خشونت، باعث تألم خاطر ملت بزرگ ايران شد. 
اينجانب ضمن تسليت شهادت اين عزيزان از مسئولان اطلاعاتي و امنيتي مي‌خواهم در اسرع وقت و با پيگيري و اقدامات قاطع، عاملان اين جنايت دردناك را شناسايي و مجازات كنند. از درگاه خداوند متعال براي اين شهداي گرانقدر علو درجات و همجواري با شهداي كربلا و براي خانواده‌هاي محترم آنان صبر و اجر مسئلت دارم. 
مأموران مرزباني عصر جمعه – 12 آبان - پس از اتمام مأموريت مرزي و هنگام بازگشت به گروهان در نزديكي روستاي «دوشان تپه»، واقع در 15 كيلومتري نوار مرزي در كمين تروريست‌ها گرفتار شدند و در اين درگيري هشت نفر از مرزبانان به شهادت رسيدند كه سه نفر از آنان نيروي كادر و پنج نفر ديگر سرباز وظيفه بودند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار