کد خبر: 880060
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا در احكام جداگانه‌اي امير سرتيپ محمدحسين دادرس را به جانشيني فرمانده كل ارتش، امير دريادار حبيب‌الله سياري را به معاونت هماهنگ‌كننده ارتش و امير دريادار حسين خانزادي را به فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب كردند. 
در حكم فرمانده كل قوا به امير سرتيپ محمدحسين دادرس آمده است: بنا به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به تعهد و تجربه و شايستگي، شما را به سمت «جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌كنم. ارتقاي آمادگي‌هاي اطلاعاتي و عملياتي آجا و رفع نيازهاي عمده‌ معيشتي كاركنان در چارچوب تدابير فرمانده كل مورد انتظار است. از تلاش‌هاي امير سرتيپ پوردستان در اين مسئوليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم. 
همچنين در حكم فرمانده كل قوا به امير دريادار حبيب‌الله سياري آمده است: بنا به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به تعهد و تجارب ارزنده در ستاد فرماندهي، شما را به سمت «معاون هماهنگ‌كننده ارتش جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌كنم. كارآمدي و چابكي بيشتر ستاد ارتش در پاسخگويي به نيازهاي محوري و اولويت‌دار و ارتقاي هماهنگي، انسجام و هم‌افزايي در سطح ارتش، مورد انتظار است. از تلاش‌هاي امير سرتيپ محمدحسين دادرس در اين مسئوليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم. رهبر معظم انقلاب و فرمانده كل قوا همچنين در حكمي خطاب به امير دريادار حسين خانزادي آورده اند: بنا به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به حسن سوابق، شما را به فرماندهي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، منصوب مي‌كنم. اكنون كه به فضل الهي و مجاهدت فرماندهان، مديران و كاركنان خدوم گام‌هاي مؤثري در پيشبرد اين نيروي راهبردي برداشته شده است، انتظار مي‌رود با عزمي راسخ و اهتمامي والا و تعاملي سازنده از تمام قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي نيرو و آجا و نيروهاي مسلح و كشور بهره‌برداري نموده و به روند موجود شتابي مضاعف بخشيد. از تلاش‌هاي مجدانه امير دريادار حبيب‌الله سياري در اين مسئوليت، قدرداني و تشكر مي‌نمايم. توفيق همگان را از پروردگار بزرگ خواستارم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار