کد خبر: 879525
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش مجاهدانه مبارزه می‌کنند، گفت: طومار داعش به زودی پیچیده می‌شود.
مهر: سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۱۷۵ شهید مسجد آیت‌الله دستغیب زنجان، گفت: ایام اربعین بسیار ارزشمند است؛ چرا که متعلق به سیدالشهدا (ع) است.

وی اظهار کرد: کاروان‌های زیادی از همه کشورهای اسلامی و شیعه با پای پیاده خود را به کربلا می‌رسانند و عزت و اقتدار شیعیان را به جهانیان نشان می‌دهند و این حرکت کاروان‌ها بالاتر از این حد است که در قاب دوربین‌ها بگنجد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: ما تابع مکتبی هستیم که همه رهبران آن شعیه هستند و همه شهید شدند که در راس این رهبران امام حسین (ع) است و الگوی همه ما هستند.

قاآنی تاکید کرد: زنجان شهر شور و شعور و شوق حسینی است و حضور در این محفل معنوی مایه افتخار است و باید قدر این محافل را بدانیم.وی با بیان اینکه باید شهیدان را یاد کنیم، افزود: ما قادر نیستیم حق شهیدان را ادا کنیم؛ چرا که جایگاه آن‌ها بالاتر از حرف‌هایی است که می‌زنیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: شهیدان عالی‌مقام در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی همیشه اثرگذار بودند و با رشادت‌های آن‌ها بوده که پرچم با عزت ایران همیشه برافراشته بوده و خواهد بود و این‌ها کسانی بودند که در مواقع بحران، جان عزیز خود را برای دفاع از کشور از دست دادند.

قاآنی با اشاره به توطئه‌های آمریکا به‌ویژه در حادثه ۱۱ سپتامبر گفت: آن‌ها می‌خواستند همه دنیا را به هم بریزند و دو جنگ بزرگ در افغانستان و عراق به راه انداختند و خودشان مستقیم دخالت کردند ولی در هر دو سرشکسته شدند.

وی گفت: جنگ افغانستان و عراق شش‌هزار میلیارد دلار برای آمریکا هزینه داشت و آمریکا به بهانه تامین امنیت خود وارد افغانستان شد و با وجود اینکه هزینه‌های زیادی کرد بی‌اعتبارتر از گذشته شد و در این میان هدف اصلی آمریکا از جنگ در افغانستان و عراق، جمهوری اسلامی ایران بود و در آغاز جنگ سوریه، آمریکا که روزی القاعده و طالبان را دشمن امنیت خود می‌دانست، آن‌ها را به عنوان فرمانده جنگ علیه دولت سوریه معرفی کرد.

قاآنی ابراز کرد: آمریکایی‌ها در دو جنگ با افغانستان و عراق شش‌هزار میلیارد دلار هزینه کردند و نیروی بسیار و هواپیما برای این دو جنگ هزینه کردند ولی در هر دو جنگ سرشکسته شدند. آمریکایی‌ها ۱۰ سال در عراق بودند ولی این دو جنگ نیابتی بود و در هر دو جنگ سرشان به سنگ خورد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش مجاهدانه مبارزه می‌کنند، افزود: طومار داعش به زودی پیچیده می‌شود و زیادی طول نمی‌کشد که داعش ملعون از بین می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه جوانان باید حواس‌شان به وضعیت منطقه باشد، افزود: جوانان حواس خود را جمع کنند، سر در گوشی تلفن همراه بردن هنر نیست و این باعث می‌شود جوان جلو خود را نبیند.

قاآنی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم جلوه‌گاه نورانیت ولایت هستند و این مدافعان حرم با رشادت‌های خود تاکنون توانستند داعش را در منطقه ناکام کنند، شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم اسلام توانستند اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را در دنیا اثبات کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: روحیه انقلابی و عزتمندانه ای که در جوانان ایران است به نیروهای یمنی و سوریه هم تزریق می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار