کد خبر: 879105
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار هرمزگان با درخواست اجرای 180طرح صنعتی، کشاورزی و گردشگری با پرداخت 38میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این 180طرح بخش خصوصی موافقت کرد.

استاندار هرمزگان در اين باره گفت: چنانچه مدارک درخواست کنندگان کامل باشد، بانک های عامل تا نشست بعدی این کارگروه، پرداخت تسهیلات را اجرایی می کنند.

فریدون همتی از برنامه ریزی ها برای راه اندازی مرکز صدور مجوزها با حضور نمایندگان تام الاختیار نهادهای دولتی خبر داد و افزود: این مرکز موظف است تمام مجوزها و استعلام های لازم را به صورت متمرکز در مدت دوهفته برای درخواست کنندگان دریافت کرده و به آنها تحویل دهد.
رییس کارگروه رفع موانع تولید استان همچنین با انتقاد از عملکرد بانک های استان و جایگاه دوازدهم استان در پرداخت تسهیلات به طرح های ثبت شده در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار مهندسی و برنامه ریزی جدید در این بخش شد.
وی تاکید کرد: سیاست دولت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است و افرادی که علاقمند به فعالیت های تولیدی و صنعتی در هرمزگان هستند، اطمینان داشته باشند شرایط با گذشته تفاوت کرده و مدیریت ارشد استان با تمام توان از آنها حمایت خواهد کرد.
همتی اظهار امیدواری کرد: با سرمایه گذاری های جدید بخش خصوصی در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری، مسکن و دیگر حوزه های تولیدی و اقتصادی، وضعیت تولید و اشتغال هرمزگان متحول شود.
استاندار هرمزگان از مدیران اجرایی خواست با جدی گرفتن نظارت و بازرسی در بخش های درون سازمانی، اجرایی شدن برنامه ها و سیاست ها را رصد کرده و به تحقق اهداف تعیین شده کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار