کد خبر: 878921
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرزتاکید کرد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرزگفت: هدف اصلی شرکت شهرک های صنعتی البرزایجاد اشتغال پایدار با استفاده از به کارگیری سرمایه های موجود در بخش صنعت است.

جهانگير شاهمرادي با بیان این مطلب افزود: این شرکت با ایجاد زیرساخت های مناسب در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی و حمایت های نرم افزاری از صنایع کوچک، زمینه ورود سرمایه های موجود به بخش صنعت را فراهم نماید که این امر باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای جوانان و افراد جویای کار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه استان البرز با توجه به پتانسیل های خاص خود به جایگاه واقعی خود در خصوص صنعت و تولید نرسیده است، اظهار داشت: باید با همکاری تمامی دستگاههای خدمات رسان صنعت زمینه صنعتی سازی منطقه را فراهم نماییم.

 رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به اینکه امروزه توجه خاصی به صنایع کوچک و خرد می شود، افزود: انجام وظیفه در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی یک کار مقدس محسوب می شود که باعث ایجاد اشتغال پایدار و ورود سرمایه ها به بخش تولید می شود و این امر نیز در نهایت منجر به رشد اقتصادی خواهد شد.

شاهمرادي با بیان اینکه 3 شهرک صنعتي دولتي در استان البرز وجود دارد، اظهار کرد: بیش از 1243 واحد در اين سه شهرک صنعتی استان به بهره برداری رسیده است که با به کارگیری این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال برای بیش از 25000هزار نفر فراهم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار