کد خبر: 878846
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
ايگواين و يوونتوس بلاي جان ميلان
اوضاع در لیگ ایتالیا آن طور که هواداران میلان و مالکان چینی این تیم انتظار داشتند، پیش نمی رود و باخت به يوونتوس اوضاع آث‌ميلان را بحراني‌تر از گذشته کرده است.
شيوا نوروزي

اوضاع در لیگ ایتالیا آن طور که هواداران میلان و مالکان چینی این تیم انتظار داشتند، پیش نمی رود و  باخت به يوونتوس اوضاع آث‌ميلان را بحراني‌تر از گذشته کرده است. آغاز هفته يازدهم سري آ ايتاليا با شکست 2 بر صفر ميلان مقابل بانوي پير همراه بو د و سبب شد تا سرمربی جوان تیم قرمزپوش شهر میلان شرایط سختی را برای ادامه نشستن روی نیمکت روسونری‌ها در پیش داشته باشد. تيم مونتلا که فصلي سراسر ناکامي را پشت سر گذاشته اين‌بار در خانه مقابل يوونتوس تن به شکست داد تا ميلاني‌ها همچنان به سقوط خود در جدول رده‌بندي کالچو ادامه دهند. اين تيم دو هفته پيش نيز به اينتر باخته بود و در اين بازي هم دو گل ايگواين کار دست روسونري داد. ستاره آرژانتيني با اين دو گلي که در سن‌سيرو به ثمر رساند، تعداد گل‌هاي زده‌اش در سري آ به عدد100 رسيد. وينچنزو مونتلا، سرمربي ميلان که در آستانه برکناري از سمتش قرار دارد، نداشتن بازيکني چون ايگواين را عامل باخت تيمش مي‌داند: «بازي کاملاً پاياپاي بود و تنها تفاوت دو تيم ايگواين بود. اين مهاجم توانست بازي را به سود يوونتوس تمام کند و دو گل زيبا به ثمر برساند.

ميلان بازي خوبي به نمايش گذاشت و از عملکرد بازيکنان راضي هستم. کمي خسته بوديم و يوونتوس سرحال‌تر بود. سرمربي ميلان ادامه‌ مي‌دهد: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و چند فرصت خوب را روي دروازه‌ حريف خلق کرديم، اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. برعکس يوونتوس از فرصت‌هاي خود به خوبي استفاده کرد. ميلان برابر تيم‌هاي بزرگ عملکرد خوبي از خود نشان داده است. اگر مي‌خواهيم خوب نتيجه‌ بگيريم بايد در زدن ضربات نهايي دقت کنيم. ايگواين روي دو فرصتي که به دست آورد، دو گل به ثمر رساند و اين تفاوت ما با يوونتوس بود. هر تيمي بازيکني مانند ايگواين ندارد. اين ديدار به پايان رسيد و بايد به ليگ اروپا فکر کرد. اميدوارم که اين نتايج بد ما تمام شود.» در شش بازي گذشته آث‌ميلان سه شکست، دو تساوي و تنها يک برد به دست آورده است. آلگري، سرمربي يووه از اينکه تيمش با گلزني ايگواين سه امتياز ديگر به اندوخته‌هايشان اضافه كرده، خوشحال است: «پيروز شدن در سن‌سيرو برابر ميلان اصلاً آسان نيست. هميشه رقابت شديدي بين ميلان و يوونتوس وجود داشته است. تيم ما بهتر از ميلان بازي کرد و شايسته پيروزي هم بود. در کارهاي هجومي بهتر از حريف ظاهر شديم و با بازي خوب خود سه امتياز را به دست آورديم. الان ديگر بايد اين ديدار را فراموش و به ليگ قهرمانان اروپا فکر کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار