کد خبر: 878718
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
پزشکیان:
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این ما هستیم که مشکلات ایجاد می‌کنیم و برای هم پرونده سازی می‌کنیم، گفت: به خاطر پیامک دکتر آل‌هاشم امام جمعه تبریز نمی‌خواهم جلسه را ادامه دهم
مسعود پزشکیان  در مراسم مناظره با بیگی نماینده مردم تبریز در مورد عملکرد وزارت راه و شهرسازی که توسط جامعه اسلامی دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امام جمعه تبریز پیامکی به من دادند که نیازی به مناظره نیست.

وی با اشاره به خطبه ۱۶ نهج البلاغه مبنی بر اینکه گردن خود را در همه گفته‌های که می‌زنیم گرو می‌گذارم، ادامه داد: نباید دعوای داخلی را به بیرون کشید و دانشجوها نیز می‌توانند سووال و پرسش برای شفاف‌سازی انجام داد نه اینکه برخی‌ها با نام مناظره از آن سواستفاده کنند.

نائب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این ما هستیم که مشکلات ایجاد می‌کنیم و برای هم پرونده سازی می‌کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: باید وحدت داشته باشیم و نباید  اختلافات را عمومی کنیم.

وی ادعان داشت: در بخش راهسازی خیلی بیشتر نسبت به سال‌های گذشته کار انجام شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید به اینکه به خاطر پیامک دکتر آل‌هاشم امام جمعه تبریز نمی‌خواهم جلسه را ادامه دهم، بیان کرد: آقای بیگی هر سووالی دارد و هر گفته‌ای دارد مطرح کند تا بعدا من جواب می‌دهم.

براساس این گزارش، در این مناظره چهره‌هایی چون مصطفی مولوی، محمد اشرف‌نیا، آجودان‌زاده و  فریدون بابایی‌اقدم  و معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس حضور داشتند.

دبیر جامعه اسلامی دانتشجویان دانشگاه تبریز: هدف از برگزاری برنامه پاسخ به برخی شبهات و عملکرد نمایندگان در جریان استیضاح آخوندی  است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر