کد خبر: 877707
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است که هدف امریکا از اعمال تحریم علیه برنامه موشکی ایران دخالت آشکار در حوزه نظامی جمهوری اسلامی و نفوذ در منطقه است. 
به گزارش خانه ملت، جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی در خصوص تصمیم مجلس نمایندگان امریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه برنامه‌های موشکی ایران، گفت: امریکایی‌‌ها به دنبال اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران و نفوذ در منطقه خاورمیانه هستند. جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی به تمامی قوانین واقف بوده و رعایت آنها را برای خود الزام‌آور می‌داند. 
نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه ساخت موشکی هیچ تخلفی نکرده است، تحریم علیه برنامه موشکی ایران که در مجلس نمایندگان امریکا مطرح است هم تا زمانی که مصوب یک سازمان جهانی چون شورای امنیت نشود، نمی‌تواند به صورت تحریم یکجانبه بر ایران اثرگذار باشد. وی افزود: طرح مسائلی چون تحریم علیه برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران از سوی مجلس نمایندگان امریکا هر چند نوعی نقض توافق هسته‌ای است اما امریکا با این نوع تصمیم‌گیری درباره مسائل منطقه‌ای و اعمال تحریم جدید به دنبال دخالت آشکار در حوزه نظامی ایران است و به نظر می‌رسد در مجلس نمایندگان امریکا رأی بیاورد. 
رحیمی‌جهان‌آبادی معتقد است: با این حال جمهوری اسلامی ایران نباید آن را به برجام گره زند و اجازه دهد امریکایی‌‌ها با استفاده از آن به نقض مفاد توافق هسته‌ای بپردازند، امریکایی‌‌ها گا‌ه با طرح این چنین مسائلی به دنبال تعبیه شرایط خروج ایران از برجام هستند تا هزینه خروج از برجام را در افکار عمومی بر دوش ایران بیندازند. 
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ایران به جهت تعهداتی که در حوزه ساخت موشکی دارد نگران چنین تحریم‌های یکجانبه‌ای نیست، گفت: برد و توانایی موشک‌های ایران طبق مقررات است، این موشک‌‌ها توانایی حمل کلاهک اتمی ندارد، مگر آنکه بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده برخی به گونه‌ای دیگر تعبیر کرده باشند. 
 عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هر حال ایران نباید به دنبال فشار امریکا، سیاست‌های داخلی خود را تغییر یا به آنها اجازه دخالت در حوزه نظامی دهد بنابراین باید دیپلماسی قدرتمندی در مقابله با تصمیم‌های امریکا اتخاذ کند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رمضانعلی محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
بسم الله،باسلام ،این توھمات سردمداران جبهه کفر رویای شتر درلپ لپ خوردن پنبه دانه است که قبل از آنکه نحرش کنند مى بیند،اما آقای وکیل جواب بدهند این وقاحت کذابان فاسد تعمیم یافته در نظام خبیث ومنحط استکباری ،آیا ربطی به نوع برخورد کمیسیون متبوع جنابشان با پدیده فساد اقتصادی ،فکرى در دولت ،مثل نجومی خواران،اعلام داشتن ژن خوب ،وام ھاى مولتی میلیاردى،صندوق ھا ،زنجیره نویسان بیگانه پرست دارد یا خیر.والسلام،شھرک اندیشه‌.

،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار

ر