کد خبر: 877464
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز از افزايش سقف تسهیلات بانکی به واحدهاي توليدي استان خبر داد.

عباد الله کامکار با بیان اینکه اعطای تسهیلات ‌گام مؤثری در ‌راستای حل مشکل صنایع است، گفت: هزار و ۷۰ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات استان است.

وي افزود: نقش و جایگاه بانک‌ها در توسعه استان بسیار بااهمیت شمرده و بابیان اینکه پرداخت تسهیلات در اقتصاد مقاومتی و پرداخت مستقیم به واحدهای تولیدی از محل اعتبارات تخصیصی، می‌تواند ضمن حفظ و ایجاد اشتغال موجود رونق تولید را به دنبال داشته باشد.

کامکار ادامه داد: تاکنون ۱۴۳ طرح تولیدی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های البرز معرفی شدند؛ که ۲۸ طرح توسط بانک مصوب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بابیان اینکه استان البرز قطب صنعت کشور است، افزود: سرمایه‌گذاران در استان به دلیل نزدیکی البرز به تهران با مدیران مرکزی در ارتباط هستند، ازاین‌رو ثبت و تعدد پرداخت‌ها در تسهیلات یارانه‌های حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تصریح کرد: مشکل ثبت‌نام واحدها و طرح‌های تولیدی در سامانه برای دریافت تسهیلات بانکی که از چهارشنبه گذشته با مشکل روبرو شده است، برطرف شده است و مدیران عامل بانک‌ها موظف هستند همه طرح‌ها و پرداختی‌ها از طریق سامانه بهین یاب پیگیری کنند.

کامکار با گلایه‌مندی از کندی روند پرداخت‌های تسهیلات توسط بانک‌های عامل استان تصریح کرد: بانک‌های عامل استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت واحدهایی که هم نیاز دارند جهت ثبت در سامانه بهین یاب اقدام کرده تا بتوانند طرح‌های بیشتری را اعلام کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم بیش از سهمیه استان در راستای تحقق رونق تولید تسهیلات پرداخت شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار