کد خبر: 877104
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهراز اجرای بزرگترین پروژه آب شیرین‌کن بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب توسط بخش خصوصی خبر داد.

کیقباد یاکیده با اشاره به اینکه مشکل کم‌آبی استان بوشهر با اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر برطرف می‌شود افزود: با توجه به وجود مشکل تامین آب آشامیدنی در استان بوشهر، افق روشنی در راستای اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ترسیم شد.

وی با اشاره به اجرای دومین پروژه آب شیرین‌کن بوشهر افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دریایی در جوار پارک لیان، زمینی به مساحت ۲ هکتار با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از پرداخت یارانه دولتی برای تامین آب آشامیدنی مشترکان از محل تولید آب شیرین‌کن خبرداد و افزود: با توجه به هزینه تولید هر متر مکعب آب از آب‌شیرین‌کن شش‌هزار و 150 تومان است و هر متر مکعب 450 تومان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد تفاوت قیمت آن با پرداخت یارانه دولتی تامین می‌شود.

یاکیده با اشاره به ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعبی دومین آب شیرین‌کن شهر بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده دومین پروژه آب شیرین‌کن شهر بوشهر به ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب امسال توسط بخش خصوصی و با حمایت مسئولان اجرایی استان بوشهر، در ساحل خلیج فارس اجرا می‌شود.

وی مدیریت مصرف آب آشامیدنی را توسط مشترکان امری مهم و ضروری دانست وتصریح کرد: با توجه به نقش مهم مصرف بهینه آب در حل مشکلات این حوزه، لازم است مدیریت مصرف بهینه آب آشامیدنی در دستور کار همگان قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار