کد خبر: 876637
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر ، توجه به زیرساخت‌های صید و صیادی را از اولویت‌های طرح های اشتغالزا در اين استان برشمرد.

سعید زرین‌فر در نشست بررسی اجرای طرح‌های حمایت ازتولید کنندگان و صادر کنندگان میگوی استان به تولید بیش از نیمی از میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: باید شرایط صادرات بیش از پیش میگوی پرورشی در بنادر استان بوشهر فراهم شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس در استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های لازم برای توسعه صادرات میگو صورت گرفته و برای صادرات میگو به چین و اروپا از طریق مسئولان دیپلماسی کشور رایزنی کرده و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر خواستار حمایت دولت برای توسعه صادرات میگو شد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در تولید میگو، استان بوشهر می‌تواند عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشد.

زرین فر بر لزوم تلاش برای حضور محصولات تولیدی استان بوشهر در بازارهای جهانی تاکید کرد و گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله قطر و عمان بازار خوبی برای محصولات استان دارند.

وی خواستار همکاری و تلاش اداره‌ بندر استان بوشهر برای توسعه صادرات شد و اظهار داشت: باید با ایجاد جذابیت‌های مناسب و اختصاص مزیت‌ها در بنادر استان، شرایط را برای توسعه صادرات فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید مشوق‌های برای صدور محصولات از بنادر استان تعریف و ارائه شود.

زرین فر تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های این بخش می‌تواند کمک بسیار زیادی به اشتغال، ارزآوری، تامین آبزیان مورد نیاز و درآمدزایی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار