کد خبر: 876536
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
كشتي فرنگي ايران به‌رغم پوست‌اندازي و تغيير و تحول در كادر فني و بدنه تيم، حضور موفق و قابل قبولي در رقابت‌هاي جهاني داشت.
فریدون حسن

كشتي فرنگي ايران به‌رغم پوست‌اندازي و تغيير و تحول در كادر فني و بدنه تيم، حضور موفق و قابل قبولي در رقابت‌هاي جهاني داشت. نتايج به دست آمده از سوي فرنگي‌كاران باعث شد تا حالا نگاه‌ها به كشتي فرنگي دوباره همراه با تحسين و احترام باشد. علي اشكاني، سرمربي تيم ملي كه شرايط سخت و دشواري را پيش از رقابت‌هاي فرانسه تجربه كرده، حالا با خيالي راحت‌ شرايط ملي‌پوشان مختلف و حتي ستاره‌هاي بيرون مانده كشتي فرنگي را بررسي مي‌كند. سرمربي تيم ملي در خصوص اعلام آمادگي اميد نوروزي براي كمك به تيم ملي مي‌گويد: «هزينه‌هاي زيادي براي به ثمر رسيدن نفراتي چون نوروزي پرداخت شده و ما بايد به دنبال راهكاري براي حفظ اين نفرات باشيم، قطعاً همه المپيكي‌ها دعوت هستند، شايد نام آنها را نياوريم، اما همه مي‌توانند در اردوي تيم ملي شركت كنند.»

علي اشكاني حالا مرد سرد و گرم چشيده‌اي است، او خوب مي‌داند كه نبايد انگيزه جوانان فرنگي‌كار و آنهايي را كه در فرانسه افتخار آفريدند، تباه كند. البته اين را هم به خوبي درك كرده كه نبايد از تجربه ستاره‌هايي چون نوروزي نيز به سادگي بگذرد. بنابراين با حفظ هر دو طرف سعي در اعتلاي نام كشتي فرنگي دارد. البته نبايد از اين واقعيت هم غافل بود كه اگر كشتي فرنگي در فرانسه با شكست روبه‌رو مي‌شد، بسياري از آنها كه امروز به‌به و چه‌چه مي‌كنند و دوباره تصميم به حضور روي تشك گرفته‌‌اند، حتي نام كشتي فرنگي را هم نمي‌آوردند. با اين حال به نظر مي‌رسد اولويت كادر فني و شوراي فني كشتي فرنگي بايد سرمايه‌گذاري روي جوانان اين رشته باشد و در كنار آن، نيم‌نگاهي هم به ستاره‌هاي بيرون مانده داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار