کد خبر: 876336
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
بيشتر جرائم عليه اطفال در بي‌توجهي خانواده‌ها رقم مي‌خورد
هوشياري همسايه‌ها سبب شد دختري كه در بي‌توجهي خانواده‌اش مشغول بازي در كوچه بود از دست مردي هوسران نجات پيدا كند. 
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 عصر روز پنج‌شنبه مأموران پليس از دستگيري مردي آدم‌ربا در يكي از خيابان‌هاي جنوب تهران با خبر و راهي محل شدند. مأموران دريافتند لحظاتي قبل تعداد از ساكنان كوچه، مرد جواني را كه قصد ربودن دختر بچه هشت ساله‌اي را داشته، دستگير كرده‌اند. 
يكي از شاهدان حادثه گفت: در خانه‌ام نشسته بودم كه صداي گريه‌هاي دختري از داخل كوچه به گوشم رسيد. به سرعت خودم را به جلوی پنجره رساندم كه ديدم مرد جواني دختر خردسالي را بغل كرده و قصد دارد به زور با خودش ببرد. درحالي كه صداي گريه‌ها و فرياد كمك خواهي دختر در كوچه بلند شده بود همراه تعدادي از همسايه‌ها به داخل كوچه رفتيم و به تعقيب مرد آدم‌ربا پرداختيم و خوشبختانه كمي آن‌طرفتر او را دستگير كردم و دختر هشت‌ساله را نجات داديم.  مادر دختر هشت‌ساله به مأموران گفت: لحظاتي قبل از حادثه دخترم به داخل كوچه رفت تا با دختران همسايه بازي كند كه يكي از همسايه‌ها موضوع آدم‌ربايي را به من خبر داد. پس از اين مأموران متهم را بازداشت و به اداره پليس منتقل كردند. 
متهم در بازجويي‌ها به آدم‌ربايي اعتراف كرد و گفت: من معتاد به شيشه هستم. ساعتي قبل مواد تهيه كردم و مصرف كردم. حال خوبي نداشتم و در حال عبور از كوچه بودم كه متوجه دختر خردسال شدم. او به تنهايي داخل كوچه در حال بازي بود كه شيطان مرا وسوسه كرد و تصميم گرفتم او را ربوده و مورد آزار قرار دهم. سپس به بهانه‌اي به دختر خردسال نزديك شدم و ناگهان او را گرفتم كه داد و فريادش به آسمان بلند شد. من او را بغل كردم تا فرار كنم، اما همسايه‌ها  از راه رسيدند و مرا دستگير كردند.  متهم به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. تحقيقات درباره آدم‌ربايي‌هاي احتمالي متهم ادامه دارد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار