کد خبر: 876005
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
مدیرکل راه و شهرسازی البرزخبرداد
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: نقاط حادثه‌خیز استان البرز مورد بررسی قرار گرفته است که طبق آمار این نقاط ۱۰۳ مورد اعلام شده است.

تقی رضایی با بیان اینکه از تعداد ۱۰۳ نقطه، ۳۰ نقطه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است، افزود: ایمن‌سازی جاده‌ها در دستور کار قرار گرفته است که از میان ۳۴۷ کیلومتر جاده مدنظر ۲۵۰ کیلومتر شهریانی بوده و حدود ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی روکش و آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز متذکر شد: اعتبارات دولتی تخصیص شده به بخش راه و شهرسازی حدود ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده است که تا کنون هیچ‌ مبلغی محقق نشده است.

رضایی تصریح کرد: مسیر پروژه دیزین_شمشک در دست اقدام است اما اعتبار مربوطه محقق نشده است و طبق برآیند انجام شد میزان ۱۲ میلیارد بودجه لازم است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه دیگر مربوط به طالقان_هشتگرد است که با ۳۸ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است و اعتبار مصوب شده در این زمینه ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز یادآور شد: تا پایان این پروژه به ۹۰ میلیارد تومان احتیاج است که در همین راستا علاوه‌بر ۱۰ میلیارد تومان یاد شده ۲۵ میلیارد تومان دیگر مصوب شده است.

رضایی در پایان به پروژه اشتهارد_نظرآباد اشاره کرد و اظهارداشت: طول این پروژه ۱۵ کیلومتر و تقاطع غیر هم‌سطح این مسیر برآورد شده است و مقرر شده در این راستا ۱۹ میلیارد تخصیص پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار