کد خبر: 874332
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
استاندار لرستان بر بازنگري سند اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان تاکيد کرد. سید موسی خادمی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان به‌درستی در مورد ایجاد اشتغال در استان فکر کنند و کار علمی و درستی انجام شود.

وي در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان افزود: آنچه در اقتصاد اتفاق می‌افتد حاصل فعالیت خیلی از افراد است و بخشی نیز به فعالیت‌های دولت برمی‌گردد و ما به‌عنوان مدیران دولتی که کنترل می‌کنیم باید مشخص کنیم دقیق چقدر اشتغال در استان ایجادشده و اگر مطرح می‌کنیم سال گذشته 25 هزار شغل در استان ایجادشده باید بررسی شود این ادعا درست است یا خیر چراکه با توجه به اعداد و ارقام ایجاد اشتغال و بیکاری استان این میزان اشتغال تأیید نمی‌شود.

خادمي افزود: ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه به دنبال آمار و ارقام دقیق در حوزه اشتغال ایجادشده در استان هستیم و باید این موضوع حل شود و در سال 96 این برنامه را به‌درستی پیش ببریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: پیش‌بینی‌شده 25 هزار شغل در استان ایجاد شود ولی فکر نمی‌کنم این میزان اشتغال محقق شود، ممکن است یک سری اشتغال غیرمستقیم در اثر فعالیت ما ایجاد شود ولی در شورای اشتغال نمی‌توان لحاظ کرد بنابراین باید سند اشتغال استان یک‌بار دیگر بازنگری شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌درستی در مورد ایجاد اشتغال در استان فکر کنند و کار علمی و درستی انجام شود تا بتوانیم در جلسات بعد این روند را کنترل کنیم، افزود: باید گزارش اشتغال در سال 95 مستندتر ارائه شود و برنامه سال 96 ظرف یک ماه آینده توسط اداره کار استان در اختیار دستگاه‌های استان قرار بگیرد.

خادمی با بیان اینکه همه دستورالعمل‌های مربوط به فرزندان شهدا و ایثارگران باید توسط دستگاه‌های استان رعایت شود خاطرنشان کرد: بحث کارورزی عدد و مبلغ خوبی به استان داده‌شده که از دست دادن آن خیلی غیرعاقلانه است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار