کد خبر: 873960
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
روز گذشته به همت بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) مراسم ويژه افتتاح 130 مدرسه‌ با بيش از 700كلاس درس در مناطق كمتر توسعه‌يافته‌ كشور با حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري و رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و جمعي از مسئولان كشوري برگزار شد. 
آيت الله محمدي گلپايگاني با اشاره به اينكه امروز با ارتقاي توانمندي‌هاي دفاعي كشور، دشمنان جرئت هيچ تعرضي به كشور را ندارند، گفت: بايد با ارتقاي رتبه علمي، دست نياز ما در حوزه دانش و فناوري هم از ديگران كوتاه شود تا ان‌شاءالله روزي برسد كه در دنيا همه به زبان فارسي علم را بياموزند. 
 رئيس دفتر مقام معظم رهبري، با اشاره به تلاش و اقدامات بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) اظهار كرد: نام زيبايي بر اين بنياد گذاشته شده و بسيار شايسته و زيباست. از عملكرد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و بنياد بركت كه زيرمجموعه اين ستاد است در گوشه و كنار كشور مطلعم و امروز آمده‌ام كه بگويم خدا به شما قوت دهد و عملكردتان را ذخيره آخرت قرار دهد. 
 با حل مشكل معيشت، كشور از همه لحاظ بيمه مي‌شود
رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) نيزگفت: تا امروز از قرارداد ساخت ۱۳۵۷ مدرسه، 930 مدرسه را تحويل داديم و ۴۲۷ مدرسه ديگر هم در حال ساخت است. تا به حال بيش از 25 هزار پروژه در حوزه‌هاي مختلف را در كشور به انجام رسانده يا در حال انجام داريم، اما كار اصلي ما اشتغال بوده است. ما علاوه بر اين نسخه 60 هزار بيمار سرطاني را پرداخت كرده‌ايم، درمان 3هزار زوح ناباور را در دست اقدام داريم و تا كنون 250 كودك به دنيا آمده يا به زودي متولد مي‌شوند و حدود ۶۰ هزار وام اعطا شده است. 
دكتر مخبر افزود: براي كودكان ناشنوا كار كاشت حلزون گوش را شروع كرديم و تعداد قابل‌توجهي تحت درمانند. 350 هزار شغل تاكنون توسط ستاد ايجاد شده كه كار اصلي ماست. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار