کد خبر: 873252
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: زمین ٢٠٠ هکتاری نیروگاه ١٤٠٠ مگاواتی سیریک به سرمایه‌گذار روسیه در شهرستان سیریک تحویل داده شد.
مسعود پاکزاد ادامه داد: با حضور دمیتری شاپووالوف مدیر شرکت تکنو پرام اکسپرت در ایران، مهندس گلاب‌کش مجری نیروگاه‌های بخار شرکت مادر تخصصی برق حرارتی کشور، مهندس انصاری مدیرپروژه نیروگاه سیریک، مهندس سلیمی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس و میرمرسل ایزدی‌پور فرماندار سیریک، زمین نیروگاه سیریک تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: ضمن بازدید هیات روس از زمین نیروگاه و بررسی سایت پلان و جاده های دسترسی، طرفین بر شتاب بخشیدن این پروژه تاکید کردند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان اظهار داشت: این نیروگاه توسط کشور روسیه با سرمایه‌گذاری یک و نیم میلیارد یورو و در ٥٥ ماه ساخته می‌شود که برای بیش از سه هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و برای هفت هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم دارد.

پاکزاد خاطرنشان کرد: توسعه سواحل مکران از تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است و نیروگاه ١٤٠٠ مگاواتی سیریک نیز در این راستا در سواحل مکران احداث می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار