کد خبر: 873237
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
مدیر کل بهزیستی البرزخبرداد
مدیر کل بهزیستی البرزگفت :اداره‌کل بهزیستی استان البرز با اجرای طرح مهرانه و تهیه بسته‌های حمایتی، آموزشی از دانش آموزان خانواده‌های آسیب دیده و در معرض آسیب با اولویت کودکان کارو خیابان حمایت میکند.

داریوش بیات‌نژاد با بیان اینکه طرح مهرانه یکی از چندین طرح اجرایی اداره کل بهزیستی در راستای توانمندسازی کودکان خیابانی است،بیان کرد: در این طرح سرانه 300 هزار تومان برای هر کودک در نظر گرفته شده است که از این طریق زمینه تامین پوشاک مدرسه، لوازم التحریر، بسته‌های بهداشتی و تغذیه‌ای وهزینه‌های ثبت نام مدرسه برای این کودکان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه کودکان تحت پوشش این طرح از طریق مراکز روزانه و شبانه روزی تحت نظارت سازمان بهزیستی شناسایی شده‌اند،گفت: این اداره کل آمادگی حمایت جهت بازگشت به تحصیل یا تداوم تحصیلی کودکان آسیب دیده را دارد.

مدیر کل بهزیستی البرز تصریح کرد: در صورت معرفی افراد از سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی یا مراجعه حضوری کودک یا خانواده به مراکز حمایتی آموزشی کودک وخانواده پس از بررسی شرایط خانواده توسط تیم تخصصی مرکز خانواده و کودک تحت حمایت همه جانبه سازمان بهزیستی قرار میگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار