کد خبر: 873091
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
با توجه به فرصت کوتاه آمادگی برای رویداد مهم تبریز 2018 باید سمت گیری اصلی این رویداد را به سمت اجرای برنامه های فاخر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سوق دهیم.

مهندس محمد حسین اسحقی سرپرست شهرداری تبریز با عنوان کردن مطلب فوق گفت: دولت در طی 15 سال گذشته به تدریج درآمد های پایدار شهرداری ها را حذف کرده است و بزرگترین خواسته شهرداری ها از دولت و قانونگذار برگرداندن این درآمدها برای مدیریت شهری است.

وي با تاکید بر اینکه تبریز باید بمانند سایر کلانشهرها از درآمدهای دولتی و ملی بهره مند شود اظهار داشت: وضعیت درآمدی کلیه شهرداری ها بخصوص شهرداری های کلانشهرها با توجه به رکود موجود در کشور مشخص است و در این میان حتی برخی سازمان های دولتی هم به فکر درخواست کمک و هبه از شورا و شهرداری هستند.

اسحقي با اشاره به سالروز بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در زادگاه این شاعر بزرگ گفت: باعث افسوس است که در روز ملی شعر و ادب و بزرگداشت شهریار در شهر ما یک برنامه مناسب و در شان او برگزار نکردیم. قطعا اگر دستگاههای متولی می گفتند که ما توان نداریم برای شهریار برنامه اجرا کنیم شهرداری می توانست پا پیش گذاشته و برنامه مناسبی برای این رویداد مهم اجرا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار