کد خبر: 873069
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در بندر عباس:
سرلشکر رشید در رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در بندر عباس گفت: نقش سردار سلیمانی در ساماندهی جبهه مقاومت از سوریه تا فلسطین و یمن نقشی راهبردی است.

جوان آنلاين: سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در بندرعباس با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: 37 سال از تجاوز سراسری دشمن به سرزمین ایران اسلامی می‌گذرد؛ 28 سال از پایان جنگ گذشته است. ما هنوز در جنگ زندگی می‌کنیم. هنوز داریم از خوبی‌ها و زیبایی‌های جنگ حرف می‌زنیم و هنوز هم از خوب و بد جنگ متاثر و بهره‌مند می‌شویم و دفتر و تاریخ جنگ را باز گذاشته‌ایم و تمام نکرده‌ایم و نبسته‌ایم. 

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس یک حادثه بزرگ تاریخی هم برای کشور ما و هم برای تاریخ جهان است، گفت: این جنگ (8 سال دفاع مقدس) یک حادثه محلی و منطقه‌ای نبود، جنگ ما از بسیاری از جنگ‌ها چه جنگ‌هایی که ما قبل از انقلاب در دوران نظام دو قطبی در جهان اتفاق افتاده بود مثل جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی و یا جنگ ویتنام، چه جنگ هایی که بعد از 8 سال دفاع مقدس اتفاق افتاده مهمتر است.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در ادامه گفت: نقش سردار سلیمانی در ساماندهی جبهه مقاومت از سوریه تا فلسطین و یمن نقشی راهبردی است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار