کد خبر: 873032
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
ویژه‌های جوان:
اصلاح‌طلبان به آنچه در دولت سهمشان شده بود، راضي نبودند و فشارهاي رسانه‌اي زيادي بر روحاني وارد كردند تا به آنچه مطالبه دارند، برسند...
اصلاح‌طلبان به آنچه در دولت سهمشان شده بود، راضي نبودند و فشارهاي رسانه‌اي زيادي بر روحاني وارد كردند تا به آنچه مطالبه دارند، برسند؛ حالا در مورد شهرداري تهران هم همان شيوه در جريان است. اصلاح‌طلبان از انتصاب‌هاي نجفي شهردار تهران ناراضي هستند. علي‌محمد نمازي، از فعالان اصلاح‌طلب و عضو حزب كارگزاران سازندگي اخيراً در مصاحبه‌اي از نحوه چينش مديران و معاونان در دولت و شهرداري انتقاد كرده است: «اينكه دولت و شهرداري تهران چرا چنين رفتاري در انتخاب‌هاي خود دارند، طبق نظر شخصي من مي‌تواند از عدم باور جدي به مواضع اصلاح‌طلبي و جمهوريت نظام باشد.»
 
او در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود تأكيد مي‌كند: «به نظر مي‌آيد كه هيچ تغييري رخ نداده است. در مورد شهرداري تهران قائم مقام اين ناحيه در ناحيه‌اي ديگر شهردار شده و اين اتفاقي نيست كه تبديل به احسن ترجمه شود. آقاي نجفي و شورا بايد در اين رابطه توضيح دهند. نكته دوم اينكه تشكل‌هاي سياسي، احزاب و در رأس همه اينها رئيس دولت اصلاحات بايد مواضع خود را راجع به اين مسئله مشخص كنيم. اگر موافقيم اعلام كنيم و اگر انتخاب خوبي صورت نگرفته است مردم بايد در جريان آن قرار گيرند. » نمازي پيش از اين نيز در يادداشتي نوشته بود كه: «نجفي مديران قاليباف را ارتقا داده كه شايد عمدي در اين كار است!»
 
به نظر مي‌رسد نجفي هم به اصلاح‌طلبان اعتقادي از باب كارآمدي ندارد و ترجيح مي‌دهد از مديران قاليباف بهره ببرد. اين موضوع يقيناً خوشامد اصلاح‌طلبان نيست.
 
در شوراهاي قبلي كبوتر نامه‌بر داشتيد؟
روزنامه آفتاب يزد در استدلالي عجيب در مورد انتقادات پيرامون خريد تبلت براي اعضاي شوراي شهر تهران نوشت: «خريد تبلت براي اعضاي شوراي شهر پنجم تهران داراي دو شاخصه خوب است؛ اول آنكه كاغذ كمتري مصرف شده و درختان كمتري از بين مي‌روند.
 دومين ويژگي اتوماسيون اداري اين است كه اعضا مي‌توانند در هر زماني به مسئوليتي كه بر عهده آنهاست، رسيدگي كرده و به مستنداتي كه نياز دارند دست پيدا كنند.»   
بيان اين استدلال باعث مي‌شود فكر كنيم در دور قبلي شوراها به جاي استفاده از سيستم هوشمند كه سال هاست در ايران پياده مي‌شود، احتمالاً از كبوتر نامه بر و اسب چاپار استفاده مي‌شده است! از سويي اگر اين قدر هم نياز به تبلت بوده، با توجه به آنكه يقيناً حقوق شوراي شهر كم نيست، بايد خود اعضا از حقوق خود براي خريد تبلت استفاده مي‌كردند. يكي از دلايل حقوق بيشتر به مديران خريد همين ابزار و وسايل مورد نياز است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار