کد خبر: 872860
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: زوجین جوان از تخفیفات ویژه در ارائه خدمات کالاهای مربوطه بهره مند خواهند شد.
 سیدعلی تقوی با بیان این مطلب گفت:  در پی برنامه ریزی ستاد ساماندهی امور جوانان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان زوج‌هاي شرکت کننده در جشنواره پیوندهای آسمانی از تخفیفات ویژه در ارائه خدمات کالاهای مربوطه نموده است.
وی با اشاره اهداف این طرح افزود: جهت تشویق تعدادی از زوج‌هاي جوان هم استانی که طی یکساله اخیر و با تعیین مهریه 14 سکه بهار آزادی و یا کمتر از آن ازدواج نموده اند در جشنواره پیوند آسمانی ، این سازمان جهت مشارکت در جشنواره مذکور اقدام به رایزنی با اصناف خیر ذیربط نموده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام هماهنگی اولیه این سازمان و کسب نظر مساعد اتحادیه های صنفی مرتبط با امر ازدواج در استان خبر داد و تصریح کرد: این امر بمنظور بهره مندی زوجين شرکت کننده در جشنواره فوق الاشاره از  تخفیفات ویژه در ارائه خدمات کالاهای مربوطه انجام می گیرد.
وی افزود: اتحادیه های عکاسان و فیلمبرداران ، فروشندگان پوشاک ، آرایشگران مردانه و زنانه ، فروشندگان لوازم خانگی ، چلوکبابی ، مسافرخانه داران و مهمانپذیران ، قنادان و بستنی سازان ، درودگران و مبل سازان از اتحادیه هایی هستند که در اجرای این طرح مذکور اعلام آمادگی کرده اند.
 سیدعلی تقوی با اشاره به استقبال واحدهای صنفی مرکز استان از طرح مذکور ، اظهار کرد: بهره مندی از تخفیفات فوق در شهرستانهای استان نیز در دست پیگیری می‌باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر