کد خبر: 872734
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از راه‌اندازی (سیستم ساماب) سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکان در بوشهر خبرداد .

شاهپور رجایی گفت:این سامانه با هدف ارتقای عملکرد تخصیص آب و حفاظت و بهره برداری و تسهیل فرایندها به صورت الکترونیکی در معاونت های برنامه ریزی و بهره برداری راه اندازی گردید و در حال حاضر فرایندهای حفاظت و بهره برداری و تخصیص منابع آب زیرزمینی در این سامانه انجام می شود .

وی افزود : اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان از طریق سیستم پیام کوتاه و همچنین مراجعات ارباب رجوع از طریق دفاتر پیشخوان دولت از دیگر مزایای اجرای این سامانه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر تصریح کرد : از مهمترین اهداف این طرح می توان به حذف فرایندهای بررسی کاغذی پرونده ها و الکترونیکی شدن کلیه فرایندها ، علاوه برتسریع در انجام فرایندهای حفاظت و بهره برداری اشاره نمود که موجب ساماندهی ، نظم و انضباط ، کاهش تخلفات و قابل رصد بودن عملکرد کاربران ستادی و همچنین شرکت مدیریت منابع آب ایران اشاره نمود.

رجایی جایگاه منابع آبی زیر زمینی استان بوشهر در تامین آب در استان بسیار مهم دانست و گفت: هم اکنون 55 درصد طرح‌های آبرسانی وابسته به منابع آبی زیر زمینی است و باید با اجرای طرح‌ها تدوین شده ، 60 درصد به منابع آبهای سطحی و 40 درصد به منابع آبی زیر زمینی وابسته شویم.

وی تاکید کرد: بر این اساس، متقاضیان برای دریافت این خدمات باید به دفاتر و مراکز ارائه دهنده خدمات الکترونیک در شهرها و روستاها مراجعه کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار