کد خبر: 872512
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهراز عملیات طراحی شهر هوشمند در بوشهر با مشارکت شرکت اتریشی خبر داد.

سعید زرین‌فر گفت : پنج استان بوشهر، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت منطقه ویژه علم و فناوری انتخاب شده‌اند که طرح‌های مختلفی در این استان‌ها اجرا خواهد شد.

وی از ایجاد مکانات علمی، صنعتی، تولیدی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی و زیرساختی خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های ویژه با مزیت‌های خاص در این مناطق اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با بیان اینکه در مناطق ویژه علم و فناوری بر اساس مزیت‌های استان‌ها طرح‌های ویژه‌ای اجراء می‌شود خاطر نشان کرد: برای آذربایجان شرقی تولید قطعات خودرو و برای استان بوشهر اجرای طرح‌هایی در زمینه نخیلات، شیلات و شهر هوشمند در نظرگرفته شده است.

زرین‌فر با اشاره به اینکه شهر بوشهر به عنوان پایلوت شهر هوشمند کشور تعیین شده است گفت: یکی از زیرساخت‌های شهر هوشمند وجود زیرساخت‌های آن است که بوشهر به سبب وجود زیرساخت‌های لازم، برای اجرای شهر هوشمند در کشور تعیین و انتخاب شده است.

وی با اشاره به سفرکارشناسان اتریشیبه بوشهر برای طراحی شهر هوشمند تصریح کرد: مدتی پیش کارشناسان موسسه علمی و فناوری اتریش به بوشهر سفری داشتند که برای طراحی شهر هوشمند راهکارهای لازم بررسی کردند و اکنون منتظر ارائه طراحی آنها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر از دیگر برنامه‌های شهر هوشمند به ارتقاء سطح خدمات و رفاه مردم در زمینه‌های فرهنگی، سلامت، اجتماعی، حمل و نقل و اقتصاد اشاره کرد و گفت: با نهایی طرح شهر هوشمند بوشهر اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار