کد خبر: 872454
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
عضو شورای پول و اعتبار گفت: درباره ساماندهی موسسات مالی و اعتباری باید هر ۳ قوه به طور هماهنگ حرکت کرده و هماهنگ باشند.
تسنیم: عضو شورای پول و اعتبار گفت: درباره ساماندهی موسسات مالی و اعتباری باید هر ۳ قوه به طور هماهنگ حرکت کرده و هماهنگ باشند.
 
محمدرضا تابش عضو شورای پول و اعتبار، درباره آخرین وضعیت موسسات پولی و اعتباری، اظهار داشت: ادعای بانک مرکزی این است که دیگر موسسه اعتباری فاقد مجوز نداریم و همه آنها ساماندهی شده‌اند.
 
وی افزود: بنده به عنوان عضو شورای پول و اعتباری باید بگویم که ساماندهی این موسسات باید منوط به ورود همه حاکمیت به این موضوع باشد و 3 قوه باید به طور هماهنگ برای ساماندهی موسسات اعتباری حرکت کنند و هماهنگ باشند.  
 
تابش با تاکید بر اهمیت موضوع موسسات پولی و اعتباری گفت: این مسئله اقتصادی بسیار مهم است، چرا که بحث آن در عرصه اجتماعی مطرح شده و اگر ما بد عمل کنیم ممکن است ابعاد امنیتی پیدا کند.
 
عضو شورای پول و اعتبار تصریح کرد: اقدام بانک مرکزی قابل تقدیر است، اما به ثمر رسیدن ساماندهی این موسسات منوط به حمایت کل حاکمیت است.
 
وی درباره  آخرین تصمیمات شورای پول و اعتبار نیز گفت: این شورا گزارشی را از نحوه ساماندهی موسسات مالی و اعتباری ارائه داد. همچنین اعضای این شورا نیز پیشنهادات و نقدهایی نیز داشتند و از جانب مردم گلایه‌هایی را مطرح کردند و بانک مرکزی نیز موظف شد آنها را مدنظر قرار دهد و تلاش‌شان را بیشتر کنند تا هر چه زودتر این اقدام به نتیجه برسد.‍
 
تابش در پایان گفت: موضوع ساماندهی موسسات اعتباری، یک بعد آن قضایی است و قوه قضائیه باید وارد عمل شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
ایا می شود دروغگوتر از رئیس بانک مرکزی کسی را در میان مسئولین یافت که حتی به راحتی منکر امضای خود در پای مجوز کاسپین در ابتدای سال 95 می باشد. مردمی که به شعب با تابلوی کاسپین و مجوز این موسسه در سایت بانک مرکزی و بنر بزرگ مجوز این موسسه که در معرض دید عموم بود اعتماد کردند چه اشتباهی مرتکب شده اند. حتی مسئولان بانک مرکزی نیز در جواب استعلام های مردم این موسسه و سپرده گذاری در شعب ان بدون هرگونه دغدغه ای را تائید نمودند و برنظارت بانک مرکزی براین موسسه و صیانت از سپرده های مردم تاکید قطعی داشتند. مگر می شود حالا در دنیای بزرگ اطلاعات مجازی منکر همه چیز بشوند. شماها باید پای اشتباه خود بایستید و حتی چوب سنگین اشتباه خود را بخورید. اگر دیگران این کار را نکنند خود سپرده گذاران این کار را خواهند کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار