کد خبر: 872354
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
رييس دانشگاه كاشان:
رييس دانشگاه كاشان عدم وابستگي جوانان به دولت را مورد تاكيد قرار داد و گفت: دانشجویان در كنار تحصيل، مهارت و حرفه فرا گيرند و در زمان تحصيل يك شركت دانشگاهي تاسيس نمايند تا در زمان دانش آموختگي بيكار نباشند و بتوانند آينده شغلي ديگران را نيز تامين نمايند.
دكتر عباس زراعت در جمع دانش آموزان رتبه هاي برتر كنكور سال 96 كاشان، با تبريك كسب موفقيت اين دانش آموزان، نخبگان را سازندگان آينده جامعه دانست و اظهار داشت: مسئوليتي كه شما جوانان، امروز داريد اين است كه از هم اكنون روحيه نقادي را فراگيريم تا با نقدهاي سازنده خود مسوولان و برنامه ها را نقد كنيد. 
وي سیاسی بودن را از دیگر موارد لازم برای جوانان عنوان کرد و افزود: منظورر بنده از سياسي بودن آن نيست كه الزاما وابسته به يك جناح سياسي باشيد بلكه سياست به معناي علم تدبير امور است و شخص سياسي كسي است كه تخصص و دانش خود را براي اصلاح امور كشور بكار گيرد. 
دکتر زراعت با تاکید بر اینکه باید به درستی از پتانسيل هاي جامعه و كشور به درستي استفاده شود اظهار داشت: اگر بخواهيم آينده كشور اصلاح شود هريك از شما بايد بخشي از توان خود را وقف كشور و توسعه اي آن كنيد و كار و تلاش آميخته با لحظات زندگيتان شود.
 رييس دانشگاه كاشان پشتكار و ابتكار را لازمه موفقيت دانست و خاطر نشان كرد: علت اينكه بيشتر فارغ التحصيلان دانشگاهي بيكار هستند به علت خوب و درست درس نخواندن و نداشتن ايده و خلاقيت است.
وي عدم وابستگي به دولت را به جوانان تاكيد كرد و از آنها خواست تا در كنار تحصيل، مهارت و حرفه فرا گيرند و در زمان تحصيل يك شركت دانشگاهي تاسيس نمايند تا در زمان دانش آموختگي بيكار نباشند و بتوانند آينده شغلي ديگران را نيز تامين نمايند.
دكتر زراعت يكي از علت هاي عقب ماندگي كشور را وابستگي به نفت و ماليات ذكر كرد و افزود: بايد سعي شود تا به درستي از پتانسيل هاي خدادادي منطقه و كشور استفاده شود.
در اين جمع برترين هاي كنكور نيز نقطه نظرات خود را ارائه كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار