کد خبر: 871054
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تقدير مولوي عبدالحميد از دستور صريح رهبر انقلاب
امام جمعه مسجد مكي و مدير حوزه علميه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با ارسال نامه‌اي به محضر رهبر معظم انقلاب از آنچه وي آن را «فرمان صريح، حكيمانه و فصل الخطاب» رهبري دانست از حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي، رهبر فرزانه انقلاب تشكر و قدرداني كرد.
به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي در پي دريافت پاسخ نامه‌اش از سوي دفتر رهبر معظم انقلاب، نامه‌اي در تشكر از پاسخ صريح و حكيمانه ايشان ارسال كرد. مولوي اسماعيل زهي در بخشي از اين نامه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي، نوشته است: فرمان تاريخي، حكيمانه و فصل‌الخطاب آن رهبر فرزانه در شرايط حساس منطقه و كشور كه طي نامه‌اي به‌وسيله رئيس دفتر محترم حضرتعالي در پاسخ به نامه اينجانب صادر و ابلاغ گرديد، مأيوس‌كننده بدخواهان ايران اسلامي و مايه مسرت ملت عزيز ايران و از باقيات و صالحات معظم‌له و موجب همبستگي ملي و امنيت پايدار خواهد بود. در بخش ديگري از اين نامه آمده است: اين فرمان، تكليف شرعي و قانوني همه مسئولان لشكري و كشوري و اركان نظام اسلامي را در راستاي اجراي عدالت و نگاه يكسان بين همه اقوام و مذاهب را تبيين و حجت را بر همه تمام كرده است. مولوي اسماعيل زهي در اين نامه از دستور صريح و ماندگار رهبر دلسوز و خردمند انقلاب صميمانه سپاسگزاري و قدرداني و اظهار اميدواري كرده است كه «مديران محترم كشور در سطوح مختلف اين پيام روشن و خداپسندانه را چراغ راه‌شان قرار دهند و نسبت به رفع هر نوع تبعيض و نابرابري بين مردم شريف ايران كه همه به منزله اعضاي يك خانواده‌اند اقدام نمايند.»
مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي امام جمعه مسجد مكي و مدير حوزه علميه دارالعلوم اهل سنت زاهدان طي نامه‌اي در مورخ 11 مرداد سال جاري به محضر رهبر معظم انقلاب، برخي مشكلات اهل سنت در ايران را برشمرده و خواستار فرمان معظم‌له در اين زمينه شد. امام جمعه مسجد مكي در اين نامه نوشت: بديهي است اين فرمان در تاريخ ثبت و ماندگار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار