کد خبر: 869171
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
رئیس انجمن خوشنویسان اسلامشهر خبر داد :
رئیس انجمن خوشنویسان ایران شعبه اسلامشهر گفت : آزمون های پایان دوره یِ آموزش‌های خوشنویسی ترم تابستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر ، برای تعیین سطح هنری هنرجویان و هنرمندان در کلیه دوره های خط تحریری و خط درشت برگزار گردید .

سید جلیل قاسمی رئیس انجمن خوشنویسان ایران شعبه اسلامشهر ، اظهارداشت : امتحانات دوره تابستانی انجمن خوشنویسان اسلامشهر با حضور بیش از 300 هنرجو از دوره های مقدماتی تا فوق ممتاز ، همزمان با شعب سراسر کشور، زیر نظر دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران ، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر در محل انجمن خوشنویسان واقع در کتابخانه مرکزی اسلامشهر (کتابخانه استاد شهید مطهری) برگزار گردید .

قاسمی بیان کرد : آزمون‌های خوشنویسی که به‌صورت یکپارچه در کلیه شعب کشور همزمان برگزار می‌شود ، طی روزهای  پنجشنبه و جمعه ، دوم و سوم شهریور ماه 1396 از ساعت 8 تا 20 در محل انجمن خوشنویسان اسلامشهر با شرکت بالغ بر 300 نفر از هنرجویان و حضور برخی از مسئولین شهرستان واستاد محمدی تباربازرس اصلی و ناظر اعزامی دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران برگزار  شد .

مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه اسلامشهر ،تصریح کرد: امتحانات خوشنویسی در طول سال طی سه مرحله و از دوره مقدماتی تا فوق ممتاز ، شامل 16 آزمون (13 آزمون ویژه ی خط درشت و 3 آزمون ویژه خط خودکاری) برگزار می‌شود که به کلیه قبول‌شدگان گواهینامه معتبر و مدرک رسمی از دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران اعطا می‌شود.

وی تأکید کرد: سطح آموزش در شعبه اسلامشهر از تراز بسیار مطلوب و استانداردهای بالایی برخوردار است و بیشتر مدرسان و اساتید این شعبه از خوشنویسان مطرح کشور هستند که آمار قبولی‌ها و فارغ‌التحصیلان در سال‌های گذشته خود گویای این امر است.

قاسمی افزود: انجمن خوشنویسان اسلامشهر یکی از شعب فعال دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران است که از زمان تأسیس در سال 1373 تاکنون بیش از 15 هزار هنرجو در دوره‌های مختلف تربیت کرده و در حال حاضر بیش از یک‌صد فارغ‌التحصیل در دوره ممتاز دارد.

رئیس انجمن خوسنویسان ایران شعبه اسلامشهر ،خاطر نشان کرد: این انجمن در کلیه دوره‌ها از مبتدی تا پیشرفته زیر نظر مدرسان و اساتید برجسته دوره‌های ویژه‌ای برای طرح تابستانه و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول سال برنامه های متنوع آموزشی داشته و در کتابخانه استاد مطهری واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی ابتدای خیابان ابوذربرگزارمی‌گردد که ،علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی مذکورمراجعه ویا با شماره تلفن  02156145044 تماس حاصل فرمایند .

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر