کد خبر: 868945
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به مناسبت هفته دولت:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) به عنوان مرکز جراحی محدود بانوان در زیربنای 1200 متر مربع خبرداد و گفت: این کلینیک در نوع خود اولین الگو مخصوص بانوان در کشور است.

دکتر ابراهیم کوچکی زیربنای این مرکز را 1200 متر عنوان کرد و افزود: این کلینیک در سه طبقه پاراکلینیک شامل سونوگرافی، ماموگرافی، بیوپسی (بافت برداری)، خدمات رادیولوژِی، بخش اتاق عمل و بستری با ظرفیت پذیرش 10 تخت به بهره برداری می‌رسد.

وی افتتاح مرکز خدمات سلامت جامعه ازوار، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) به عنوان مرکز جراحی محدود بانوان، دانشکده پرستاری و مامائی، ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه و همچنین یک مورد کلنگ زنی را از جمله پروژه های افتتاحی این دانشگاه در هفته دولت برشمرد.

رئیس دانشگاه افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستای ازوار با مشارکت 50 درصدی حاج رضا طالبیان فر با هزینه حدود 540 میلیون تومان و کلینیک تخصصی امام رضا نیز با مشارکت 40 درصدی حاج حبیب اله گلشن و پسران با هزینه 4 میلیارد و 200 میلیون تومان از خیران سلامت ساز کاشان ساخته شده است.

وی یادآور شد: دانشکده پرستاری و مامایی با مساحت 480 متر مربع در محدوده دانشگاه با هزینه پنج میلیارد تومان احداث شده و همچنین ساختمان غذا و دارو واقع در خیابان طالقانی با زیر بنای دو هزار و 650 متر مربع و هزینه سه میلیار تومان آماده افتتاح است.

دکتر کوچکی، همچنین از آغاز کلنگ زنی سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی در زمینی به وسعت 970 مترمربع با برآورد یک میلیارد و 500 میلیون تومان در هفته بزرگداشت دولت خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار