کد خبر: 868922
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
همسر شهید محسن حججی:
همسر شهید محسن حججی گفت: برای محسن رزق حلال خیلی مهم بودواین چیزی نبود الا آموزهایی که ازپدرورفت وآمد در مسجد وهمنشینی با علما و بزرگان فرا گرفته بود وما ایمان داریم که لقمه حلال پدرش چنین جایگاهی به او داد.

به گزارش خبرنگار جوان شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف و بازاریان با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، خانواده شهید حججی رئیس اتاق اصناف اصفهان، فرماندار اصفهان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حضور پرشور کسبه و بازاریان اصفهان در حسینیه رضوی برگزار شد.

 در این مراسم همسر شهید حججی با بیان خاطرات دوران کم زندگیش با محسن بیان نمود: آقا محسن درابتدای زندگی مشترکمان در کتاب‌فروشی کار می‌کرد واینکه حقوقش بسیارکم بود ولی خمس همین حقوق ناچیزش را پرداخت می کرد .

 زهرا عباسی گفت: برای محسن رزق حلال خیلی مهم بودواین چیزی نبود الا آموزهایی که ازپدرورفت وآمد در مسجد وهمنشینی با علما و بزرگان فرا گرفته بود وما ایمان داریم که لقمه حلال پدرش چنین جایگاهی به او داد.

وی با اشاره به زندگی کوتاه شهید حججی ولی تاثیر گذاری حرکت او به پهنای عالم اذعان نمود :آقا محسن با حقوق کمی که داشت خرج زندگیمان را کنار می گذاشت ،خمس مالش را هم می‌پرداخت و حتی برای فقرا هم سهمی کنار می‌گذاشت اما رزقش بسیار پربرکت بود.

همسر شهید حججی تاکید نمود: اگر قرار است مسیر شهدا را ادامه دهیم باید حواسمان به رزق حلال باشد، باید از خیلی چیزها بگذریم تا خدا عاشقمان شود، امیدوارم همگی برای کسب روزی حلال تلاش کنیم و در رکاب امام زمان (عج) شهید شویم.

در این مراسم سید رضا نریمانی مداح معرف کشوری با روضه‌خوانی، حال و هوایی شهدایی به مجلس داد و در پایان نیز از خانواده شهید محسن حججی تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار