کد خبر: 868816
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری :
نماینده ولی فقیه گفت :از افتتاح پارک کسب و سامانه ۱۹۳ و کار نوین در استان اصفهان ابراز خرسندی کرد و پارک کسب و کار را قدمی مؤثر در جهت رسیدن به شهر الکترونیکی برشمرد .

به گزارش جوان آنلاین ،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ، با اشاره به افتتاح پارک کسب و کار و سامانه ۱۹۳، اظهار داشت: راه اندازی این سامانه مصداق بارزی از بهره گیری از تکنولوژی در راستای رفاه حال مردم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری نماینده ولی فقیه در استان  تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه مردم می توانند به راحتی خرید و فروش انجام دهند و  این پارک به عنوان پل ارتباطی بین خدمات گیرنده و ارائه کننده‌ خدمات با رویکرد خدمات ویژه شهروندی عمل می کند.

امام جمعه اصفهان افزود: این ایده افزون بر ایجاد فرصت شغلی برای جوانان استان، در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز مزایای خوبی برای اصفهان دارد.

وی ارائه خدمات ویژه جهت سهولت در امر مقدس ازدواج را پیشنهاد داد و گفت: باید از این فرصت به وجود آمده بیشترین استفاده را برد و از نظر متخصصین و افراد صاحب ایده استفاده کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: این طرح برای نخستین بار در استان اصفهان محقق شده است، از این رو باید به گونه ای عمل کرد که به عنوان الگو عملکرد خوبی را ارئه دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار