کد خبر: 868557
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مدیرروابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان :
شریعتی گفت :تانکرهای حامل مواد سوختی، اشتعال‌زا و خطرناک موارد ایمنی بیشتری را باید رعایت کنند، همچنین باید مدارک مربوط به محموله خود را در اختیار داشته باشند.

به گزارش جوان آنلاین ،lمدیرروابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه واژگونی تریلر اظهار داشت: حدود ساعت 21 شب گذشته واژگونی تریلر در ورودی سپاهان شهر گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 12 و 13 به محل حادثه اعزام شدند.

lمدیرروابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تانکرهای حامل مواد سوختی، اشتعال‌زا و خطرناک موارد ایمنی بیشتری را باید رعایت کنند، همچنین باید مدارک مربوط به محموله خود را در اختیار داشته باشند، اما متاسفانه در حادثه شب گذشته به دلیل نبود این مدارک، از محموله این تریلر با تاخیر اطلاع پیدا کردیم.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در ابتدا تصور بر این بود که محموله تریلر نفت کوره است که در این صورت با توجه به شیب بزرگراه می‌توانست خطرساز باشد اما پس از مدتی مشخص شد مواد داخل تریلر اسید بوده که نوع برخورد با حادثه را متفاوت کرد.

وی تصریح کرد: از جرثقیل برای حمل تریلر، خودروهای اورژانس برای کمک به مشکلات تنفسی به وجود آمده و از خودروهای شهرداری برای پاک‌سازی منطقه با خاک امدادخواهی شد که در محل حادثه حضور پیدا کردند.

شریعتی با تاکید بر این که اسید را نمی‌توان با آب پاک‌سازی کرد، گفت: ابتدا تا پایان پاک‌سازی 4 ساعت به طول انجامید و خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار